Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2019

Zaproszenia na Komunię Św.

Powolutku zaczęłam przygotowania do Komunii Świętej. Dziś chciałam pokazać trzy wzory zaproszeń (razy 2, bo w wersji chłopięcej i dziewczęcej). Niestety, mimo słońca, a może właśnie  przez słońce, zdjęcia nie chcą dokładnie oddać kolorystyki.
Imiona nie są doklejone, więc mogą zdarzyć się nierówności.

1. wzór (13,5 x 13,5 cm)






2. wzór (14,5 x 10,5 cm)
Kolorystyka: niebieski perłowy + biały



Kolorystyka: różowy perłowy + biały



3. wzór (13,5 x 13,5 cm)
Kolorystyka: białe perłowe tło, białe i błękitne ozdoby.



Kolorystyka: białe perłowe tło, białe i różowe ozdoby


Fajnie wymyśla się nowe wzory, dlatego na pewno postaną następne.

Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

15 komentarzy:

  1. Sama nie wiem które bym wybrała gdybym musiała, każda ma w sobie coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są skromne i delikatne, tak lubię i co by nie mówić cieszą mnie bardzo bo wiosnę zwiastują;-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam,że są bardzo delikatne i w swej skromności piękne:))Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zaproszenia,jest w czym wybierać :) też muszę zacząć myśleć nad zaproszeniami dla mniej wnuczki,która też w tym roku idzie do komunii :)
    Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wzory Aniu, delikatne i subtelne.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu wszystkie zaproszenia zachwycają!! Te ażurowe elementy są cudowne i dodają elegancji :)). Uściski i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu świetne te zaproszenia, chyba najbardziej spodobał mi się wzór 2.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaproszenia wyglądają wspaniale, cudeńka! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te ażurki - uwielbiam je :-)

    Aniu, to co napisałam u siebie o blogowych zabawach, to taka moja ogólna uwaga bez konkretnego adresata i przepraszam, jeśli poczułaś się dotknięta. Dla mnie zabawą, a raczej akcją mającą sens jest szycie haftów na kołderki dla chorych dzieci, czy robienie szydełkowych czapeczek i ośmiorniczek dla wcześniaków - te rzeczywiście czemuś służą, a pozostałe to niewymagająca komentowania sztuka dla sztuki w najczystszej postaci.

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne propozycje zaproszeń - delikatne i eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem niezdecydowana które piękniejsze,chyba wszyskie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zaproszenia. Takie delikatne i eleganckie. Wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, piękne i bardzo eleganckie zaproszenia.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo delikatne, skromne i eleganckie, jak przystało na uroczystość.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)