Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2018

Osiemnastka Michelle

Witajcie!
Znowu zaliczyłam mały przestój, ale miałam dyżur u wnusiów i kilka robótek, gdzie termin gonił, więc siła wyższa;)

Dziś chciałam Wam pokazać karteczkę dla osiemnastolatki. Uwielbiam robić dziewczęce kartki, mogę wtedy zaszaleć. Tym razem również poleciałam z przetarciami, rozdarciami, kwiateczkami, koroneczkami itp. Jest nawet buteleczka z magicznym, "księżycowym pyłem";) W pierwotnym zamyśle planowałam wlać tam odrobinkę nalewki, ale bałam się by przypadkiem się nie rozlała.








Dziękuję Wam za odwiedziny i ciepłe komentarze:) Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka i można na nią patrzeć godzinami...cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita karteczka, rewelacyjne kolorki i koroneczki, które uwielbiam... Pozdrawiam Anusiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie szaleństwo Aniu to ja lubie, super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka. Ma swój klimat i urok. Podoba się mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka! Fajne dodatki i ciekawa kompozycja. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka Ci wyszła. Michelle jest na pewno z niej zadowolona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, cudna, bardzo kobieca kartka. Pomysł z nalewką świetny, ale faktycznie nieco ryzykowny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta dziewczęca karteczka,super kwiatuszki :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna kartka Aniu- podziwiam, bo ja mam problem z tymi okolicznościowymi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, w sam raz dla młodej kobiety :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)