Obserwatorzy

poniedziałek, 16 lipca 2018

Kartka z aniołkami

Zrobiłam w końcu kartkę na pierwszą z zabaw, czyli lipcowe kartkowanie u Uli.
Niby cały czas robię kartki, ale na inne okoliczności;)


Mapka od razu mnie zachwyciła, ale już w fazie przygotowań miałam kilka krytycznych momentów;) Po pierwsze są dwa tagi, dlatego długo szukałam grafiki, która by jakoś ze sobą współgrała. Po drugie, kilka razy drukowałam zmieniając rozmiary, by obrazek pasował do wykrojnika, a przede wszystkim nit nie wypadł akurat np. na twarzy. No i po trzecie, nie miałam odpowiednio dużej serwetki, ale myślę że ta jakoś ujdzie;)
Mimo wszystko z karteczki jestem zadowolona.


Pozdrawiam cieplutko:)

18 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś z zadaniem. Karteczka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ale słodziaki te Aniołki. Świetna karteczka powstała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, karteczka jest przepiękna i prawdziwie anielska.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!! Niby prosta, ale pełna elegancji i uroku. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wymyśliłaś, aby na tagach umieścić aniołki :)
    Całość przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka Aniu.:) Bardzo podobają mi się aniołki oraz kolorystyka. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka :-)
    A Ty ciągle pracujesz ..
    Co słychać w ogrodzie , Twoim pieknym :-)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki zawsze wyglądają wzruszająco :) To prześliczna karteczka Aniu.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam karteczki z aniołkami, a Twoja jest przecudna Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny lift Ci wyszedł. Wspaniała interpretacja mapki! Aniołki zaś są nie do podrobienia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka śliczna i magiczna jak życzenia na niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te aniołeczki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)