Obserwatorzy

piątek, 4 lipca 2014

Głosowanie na Najbardziej Twórczo Zakręcony Blog

Jak już wcześniej wspominałam, przystąpiłam do konkursu na Najbardziej Twórczo Zakręcony Blog.
Nie wypada się chwalić, ale jak posiedzicie trochę u mnie, zobaczycie co robię, to może uznacie że rzeczywiście mój blog taki jest.
Głosowanie ruszyło 1 lipca, będzie trwało do 17 września i jest bardzo proste...

Wystarczy tylko kliknąć tutaj, zjechać na dół, odszukać mój blog

zycienitkmalowane.blogspot.com/

 i  kliknąć zagłosuj


Wygląda na to, że głosować można tylko raz, oddając po jednym głosie na trzy wybrane blogi.

Jakie miejsce zajmuje blog w danym momencie sprawdzamy klikając u góry z zakładkę "najlepiej oceniane".

Wszystkim głosującym na mój blog bardzo dziękuję:):):)

4 komentarze:

  1. ja już swój głos oddałam :) Powodzenia :) Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zagłosowałam! Zyczę szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielka przyjemnością zagłosowałam na Twój blog:) życzę Ci szczęścia:)
    Pozdrawiam i miłego dnia Aniu:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)