Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2018

Na osiemnastkę

Dziś Dzień Chłopca, dlatego postanowiłam pokazać kartki dla chłopca, który wkroczył w dorosłość.





I druga




Wszystkim Chłopcom, tym małym i tym dużym, składam najserdeczniejsze życzenia:)

Sobotę spędziłam na nadrabianiu tygodniowych zaległości w domu i ogrodzie, dziś siedziałam zagrzebana w papierach i nawet nie wiem kiedy uciekł mi weekend:( W pracy zapowiada się kolejny ciężki tydzień, zresztą następny też nie będzie lepszy, oby przeleciały tak szybko jak weekend.
Pozdrawiam ciepluteńko:)

16 komentarzy:

  1. Świetna! Właśnie szukam inspiracji na wykonanie kartki na 18 mojego kuzyna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki!!! Ta druga ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam ,że jest dzień Chłopca teraz :-)
    Śliczne karteczki :-)
    Mówię Ci ,że ta Ziemia chyba jakoś szybciej się kręci
    i dlatego nam czasu brakuje na wszystko :-)))
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, kolejne cudne karteczki pokazujesz.
    A ja trafiłam do zespołu opracowującego wytyczne do oceny nauczycieli "po nowemu". Załamka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne karteczki, świetnie je Aniu zawsze robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje karteczki Aniu!!!
    Gratuluję pomysłów i przesyłam cieplutkie pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Aniu... ładna, chłopięca karteczka... wcześniejsze też były urocze !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu Twoje pomysły kartkowe są nie tuzinkowe:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka Aniu :) gdzie kupujesz tekturki ?
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko:)
      Kupuję w wielu sklepach: Zielone Koty, Na strychu, CraftyMolly, PaperConcept, Od A do Zet, LemonCraft.

      Usuń
  10. Wspaniałe są obie ale ta druga skradła mi serducho. Wspaniale umiesz dobrać razem wszystkie elementy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu wspaniałe kartki stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne - w pierwszej podoba mi się ażur, w drugiej tort z... wisienką :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)