Obserwatorzy

wtorek, 11 czerwca 2013

Wyróżnienie i ogród

Wspominałam już w poprzednim poście, ze jakiś czas temu dostałam bardzo mile wyróżnienie od EWELINKI . Jak chyba każda kobieta, czuję się jakbym codziennie stawała do wyścigu z czasem... niestety, on mnie pokonuje hehe.... ale już nadrabiam.
Przede wszystkim Ewelinko, jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję:)

Tradycyjnie, nagrodę przyznaje się blogom o liczbie obserwatorów mniejszej niż 200 osób, aby wypromować te mniej znane.
Aby nie było zbyt prosto są tez zasady::
1) Napisz 11 losowych faktów o sobie.
2) Odpowiedz na 11 pytań.
3) Odwiedź pozostałe 10 blogów nominowanych razem z Tobą.
4) Nominuj 11 innych blogów do 200 obserwatorów, które przekazują nominacje dalej układając 11 własnych pytań.

O mnie:
1)Mam dwoje wspaniałych, dorosłych już dzieci.
2) Jestem nauczycielką - to był mój wymarzony zawód, niestety rządzący sprawili, że chciałabym już na emeryturę, ale do tego daleko.
3) Kocham rękodzieło i ciągle chcę uczyć się czegoś nowego.
4) Założyłam i prowadzę w szkole koło, na którym uczę dzieci haftu krzyżykowego.
5) Zarówno sama, jak i z moimi uczniami staram się pracami wspierać różne akcje charytatywne.
6) Druga moja miłość to książki - nie wyobrażam sobie wieczora, bez przeczytania choćby paru stron.
7) Trzecia pasja, chociaż właściwie bez żadnej z nich nie mogłabym istnieć, to ogród.
8) Nie lubię gotować.
9) Nie lubię prasować.
10) Drażnią mnie politycy, bo idiotyzmy wymyślać może każdy, ale oni są po to, by prowadzić nasz kraj w dobrym kierunku, a nie cofać go do średniowiecza!!!
11) Najbardziej drażni mnie niesprawiedliwość i niekompetencja!!!

A teraz odpowiadam na pytania Ewelinki:
1) Miasto czy wieś? - oczywiście wieś, w mieście się duszę.
2) Na wakacje hotel czy namiot? - kiedyś namiot, teraz hotel.
3) Ulubiony kolor? - oczywiście niebieski!!!
4) Wiosna czy jesień? - wiosna, bo niesie ze sobą zapowiedź wakacji.
5) Ulubiony napój? - kawa
6) Pociąg czy autobus? - samochód hehe, ale jeśli już muszę wybrać to pociąg.
7) Ulubiony film? - jest ich parę, np. Pretty Women jeszcze mi się nie znudził.
8) Lepiej jest dawać czy dostawać? - zdecydowanie dawać.
9) Co Cię inspiruje? - wszystko co mnie otacza
10) Pies czy kot? - pies
11) Mieszkanie czy dom? - dom, a najlepiej z wieeeelkim ogrodem.

Nominowane blogi:)
http://brydzina.blogspot.com/
http://dlubankibeaty.blogspot.com/
http://robotkidoni.blogspot.com/
http://babuchowerobotki.blogspot.com/
http://zielonewzgorzekobiet.blogspot.com/
http://handmadebypstro.blogspot.com/
http://gabunia2.blogspot.com/
http://jadzidka.blogspot.com/
http://mojakopalniapomyslow.blogspot.com/
http://weasels-world.blogspot.com/
http://isaveta.blogspot.com/

A oto moje pytania:
1) Ulubiony krajobraz - góry, jeziora czy morze?
2) Ulubiona potrawa?
3) Ulubiony miesiąc?
4) Ulubiony dzień tygodnia?
5) Ulubiona pora doby?
6) Ulubiona książka?
7) Ulubiona technika?
8) Ulubione zwierzątko?
9) Ulubiona piosenka?
10) Ulubiony kwiat?
11) Ulubione państwo/kontynent gdzie chciałabyś mieszkać?

Ufff, jakoś dałam radę... teraz troszkę fotek ogrodowych.... dziś na różowo-niebiesko

Piwonia
 Goździk, chyba skalny
 Przetacznik rozesłany
 Len trwały
 Aster alpejski
 Goździki pierzaste - różowy i biały

 Goździk kropkowany

Miłego dnia:)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnień:) Cudny masz ogród:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnienia! mile je dostawać:)
    goździki - do wyboru do koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) A kwiatki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miłe, że o mnie wspomniałaś:) a twój ogródek jak zwykle zapiera dech w piersiach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochana za wyróżnienie :)) Ale dużo jest tych pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia! Dziękuję także za nie - popracuję nad warunkami i pytankami w wolnym czasie:)
    Ale masz kolorowo przy domku - moje ulubione piwonie cudo:)
    U mnie cicho? A skąd, bardzo gwarno - cały tydzień była u mnie "szarańcza" czyli wnuczęta:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia i dziękuje wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia i bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Miło, że o mnie pamiętasz. Jutro spełnię warunki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja - gratulować - Tobie wyróżnionka...
    coś skromnie masz tych pierzastych - u mnie solidne kępy... może podesłać ? hehe
    na punkcie przetaczników sfiksowałam ostatnio zwłaszcza czerwonych...
    wczoraj złożyłam zamówionko... a co tam... nikt nie będzie nawet wiedział... hihi że je mam !
    buziole Aneczko

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia! Ogród przecudny!Bardzo gorąco dziękuję za wyróżnienie, jak znajdę więcej wolnego czasu to popracuje nad opisem i pytaniami. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za nie :)))
    Aniu kwiatuszki przepiękne :))) hihi mi po głowie chodzą goździki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wyróżnionka.W ogrodzie masz cudnie kolorowo,Ja ciągle coś kombinuje i przesadzam,W tym roku dostałam fioła na punkcie irysów.Wielkie dzięki za wyróżnienie.Teraz tylko muszę powymyślać pytanka,a moje komórki teraz pracują baaaardzo wolno.Chyba starość mnie dopada.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana bardzo dziękuję ci za nominację i przepraszam że nie odpowiedziałam, ale ostatnio mam bardzo niewiele czasu na blog. Ignaś jest już taki aktywny, że nie ma szans żeby coś poczytać lub popisać w ciągu dnia. A wieczorem? No właśnie, wieczorem nadrabiam zaległości w różnych dziedzinach życia i czasem już zwyczajnie nie mam czasu na blog. Jednak jeszcze raz serdecznie ci dziękuję za wyróżnienie, jest ono dla mnie szczególne, bo bardzo lubię twój blog i podziwiam cię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)