Obserwatorzy

środa, 30 czerwca 2021

Kartki według mapki i przeczytane

 Witajcie!

W dalszym ciągu nie mam czasu na bloga, nawet nie wiem kiedy będę miała, dlatego nawet nie dwa, ale kumuluję wszystko na jeden post w miesiącu. 

Bez zbędnych słów przechodzę do czerwcowych kartek. Z pierwszej jestem zadowolona, z drugiej nie, ale jak już zrobiłam to pokazuję. Kartki są prawie dokładnym odwzorowaniem mapek i zawierają obie wytyczne, czyli jest brąz i motyw deski.





I obie razem

Jeszcze tylko mapka z czerwcowymi wytycznymi do zabawy u Ani

Co miesiąc pokazuję też co przeczytałam, chociaż nie biorę udziału w żadnych zabawach, ale sama chętnie przeglądam Wasze przeczytane książki, więc myślę że i moja relacja komuś się przyda. W maju nie wyrobiłam się, dlatego teraz przedstawię książki z dwóch miesięcy.

Maj spędziłam z Agatą Przybyłek i Jej serią "Miłość i inne szaleństwa":
1. "Ja chyba zwariuję" 384 s.
2. "Wierność jest trudna" 390 s.
3. "Kto by się spodziewał" 384 s.
4. "Miłość i inne nieszczęścia" 368 s. 

Nina, Eliza, Patrycja, Małgosia są siostrami i bohaterkami kolejnych tomów. Wszystko jakoś by się układało, gdyby nie mamusia, która chciałaby im ułożyć życie według własnego scenariusza. Aż trudno sobie wyobrazić jak daleko jest się w stanie posunąć. 

Tej autorki chyba nie muszę zachwalać, powyższa seria również fajna do przeczytania. Dałam jej 7/10 pkt.
Zdjęcia okładek pochodzą z https://lubimyczytac.pl/szukaj/ksiazki, ponieważ w moim zabieganiu zapomniałam zrobić własnych;)





Czerwiec rozpoczęłam książką, której recenzje widziałam na paru blogach...
Jeffrey Archer "Kane i Abel" 620 s.
Rewelacyjna książka! Dałam jej 9/10 pkt. 



Następne pozycje to "Trylogia jabłoniowa" Katarzyny Michalak:
1. "Wiśniowy Dworek" 312 s.    8/10
2. "W imię miłości" 280 s.          9/10
3. "Dla Ciebie wszystko" 304 s. 8/10
Autorka raczej mnie nie zawodzi, tym razem również świetnie się czytało, szczególnie drugą część.







I ostatnia pozycja, tym razem kryminał - Kinga Wójcik "Poryw" 496 s. To pierwsza część cyklu z komisarz Leną Rudnicką. To moje pierwsze spotkanie z tą autorką, nieźle się czytało, ale nie zostałam porwana tak jak przez Greń, Puzyńską czy Czornyja. Dałam 6/10pkt, ale dam jeszcze szansę i  przeczytam dwie pozostałe.


Na ten miesiąc to tyle. Pozdrawiam Was cieplutko. Trzymajcie się :)

14 komentarzy:

  1. Aniu kartki są cudne obi nie wiem czemu z drugiej jesteś niezadowolona. Jak dla mnie rewelacja. Wszystkie wytyczna zawarta a mapki najważniejsza jak sama zauważyłaś identyczne z oryginałem.
    Co do książek to podziwiam bardzo, zwłaszcza ich ilość. Jestem totalnym molem książkowym. Co do Michalak to oczywiście przeczytałam, bo jej wszystkie książki przeczytałam - uwielbiam ją szkoda tylko że przestała pisać. !!
    Agatę Przybyłek tez uwielbiam ale akurat tej serii jeszcze nie czytałam. Zdecydowanie musze nadrobić .
    Pozdrawiam i powodzenia. Ciekawe jak by to było gdybyś tych dwóch sklepów na głowie nie miała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki, bardzo lubię motyw dechy, świetne połączenie z róża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki wydają się ciekawe. Kartki bardzo mi się podobają, ciekawa jestem z której nie jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, obie kartki wyglądają perfekcyjnie. Podziwiam. A wynik czytelniczy jak zawsze super.
    Mnóstwo buziaczków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że obie kartki są udane i bardzo efektowne.
    Serdeczności Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co jest nie tak z tą drugą kartką? Dla niewtajemniczonych wygląda normalnie, a często jest tak, że tylko wykonawca widzi w swojej pracy niedociągnięcia, które są niewidoczne dla innych. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te kartki Aniu, podoba mi się ten motyw desek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki są rewelacyjne!

    Uściski

    Pś. Dobrego czytelniczo lipca Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza kartka jest rewelacyjna! No i przede wszystkim gratuluję ilości przeczytanych książek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki stworzyłaś :) Przybyłek czytałam świetna seria o i zaskoczyłaś mnie że tych książek Michalak jeszcze nie czytałaś, też znam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu!
    Karki prześliczne. Dzisiaj wypożyczyłam Jeffrey Archer - "Kane i Abel" i "Córkę marnotrawną".
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kartki i sporo fajnych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego co piękne w dniu Imienin Droga Aniu❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)