Obserwatorzy

niedziela, 21 marca 2021

Kartki według mapki i inne robótki

 Witajcie!

Na wstępie chciałam Was bardzo przeprosić za moją nieobecność. Już chyba wspominałam, że moja córcia przejęła sklep z trudnym asortymentem (od śrubki poprzez części do maszyn rolniczych i wszystkiego co związane z rolnictwem, budownictwem, hydrauliką, elektryką, ogrodnictwem, ... takie mydło i powidło). Córcia (w przeciwieństwie do mnie hehe) już doskonale daje sobie radę, wie o co klienci pytają, gdzie to leży i jak wygląda, ale sklep jest duży, strach zostawić kasę i iść w drugi koniec, poza tym często trzeba wymierzyć i uciąć agrowłókninę, folię czy siatkę, dlatego (oprócz godzin kiedy jestem u wnuków) siedzę prawie całe dnie (łącznie z sobotami) w sklepie. Kto by pomyślał, że na emeryturze nie będę miała czasu zająć się ani domem, ani ogrodem, nie wspominając o robótkach;) Jedynie mogę robić jakieś małe formy na szydełku, bo je łatwo zabrać i wyjąć w krótkich, wolnych chwilach.  

Prawdę mówiąc potrzebny by mi był co najmniej roczny urlop od blogowania, ale zapisałam się na zabawę u Ani i zobowiązałam zdawać sprawozdanie z czytelnictwa, więc chociaż dwa razy w miesiącu, ale będę się pojawiać. 

Dziś właśnie chciałam pokazać karteczki na zabawę u Ani.

W marcu obowiązują poniższe mapki, kolor czerwony i tektura


Od początku postanowiłam robić kartki do obu mapek, mam nadzieję że dam radę wytrzymać w tym postanowieniu do końca zabawy. 

Pierwsza kartka...



... druga



i obie razem


Wszystko zgodne z wytycznymi... kolor czerwony chyba doskonale widoczny, natomiast tekturki to: przy pierwszej kartce ozdobne ornamenty narożne, przy drugiej ptaszek na gałązce. 


Wspominałam, że od czasu do czasu dziergam coś tam na szydełku. Oczywiście, zbliża się Wielkanoc, więc są to koszulki na jajka. 

W tym roku wybrałam wzory z youtube od Aurelia MyszkaSzara







Za oknem w marcu jak w garncu, już było fajnie, a ostatni tydzień to śnieg, mróz i wiatr:( W ogrodzie tylko przebiśniegi, ciemierniki, a w donicach bratki. Na szczęście kos już wyśpiewuje swoją piosenkę miłości. 





Trzymajcie się kochani cieplutko! Życzę Wam słoneczka:)

18 komentarzy:

  1. super kartki, ale świetne te ubranka na jajeczka :) No tak to bywa, mam nadzieję, że mimo wszystko uda Ci się trochę porobić robótek no i najwazniejsze - odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrr,.. tyle się napisałam i wszystko mi się skasowało .
    Kartki jak zawsze piękne są i jak to u Ciebie super dopracowane. Cieszę się niezmiernie, że zostawiłaś sobie na odwiedziny moją zabawę.
    A tego braku czasu to czasem Ci zazdroszczę. w takim sklepie np można sobie poczytać , czy podziergać pod ladą. Ja mam tego czasu wolnego dużo ale czasem mam go dość, chciałabym zrobić coś innego. Tak że wiesz wszędzie dobrze gdzie nas nie ma !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki przepiękne. Bardzo udane i wyjątkowe. Na dodatek niewiarygodnie energetyczne przez tą czerwień.
    Koszulki na jajka to też fajny pomysł i ładne ozdoby.
    Podziwiam i przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. No to można powiedzieć Aniu, że wróciłaś do pracy:) Czasami życie pisze swoje scenariusze i plany trzeba zmienić. Śliczne karteczki przygotowałaś, obie są bardzo efektowne.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, czyli z pracy do pracy:) Ale lepsza ta niż poprzednia, prawda?:)
    Karteczki są śliczne (ten słodki szydełkowy zajączek) i super ubranka na jajka.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nie zazdroszczę "powrotu" do pracy, ale czasem siła wyższa. Trzeba pomóc córci. Karteczki obie wyśmienite i trafione we wszystkie wytyczne. Ubranka na jajka super. Będzie kolorowo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważna ta Twoja Córka, że się na taki sklep porwała - trzymam kciuki, żeby interes się dobrze kręcił. Wielkanocne kartki z czerwienią piękne, ubranka na jajka również. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i co Ci Aniu przyszło... 😊 ale mimo braku czasu widze swietnie sie wywiazujesz z zabaw. Kartki super 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu najważniejsze, że córcia ma w Tobie oparcie i pomoc :). To bardzo cenne, zwłaszcza na początku prowadzenia sklepu. Aniu karteczki są śliczne! A ubranka na jajka świetne!:)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli - zamiast zasłużonej emerytury nowa profesja :). Dobrze Cię czytać, bo już się zastanawiałam co się dzieje. Karteczki śliczne, zwłaszcza ta z wydzierganym zajączkiem. A w takich ubrankach jajka na pewno nie zmarzną. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie. Ja to nie wiem czy mam przepraszać za swoją tak długą nieobecność. Mam wszak poważne wątpliwości czy ktoś mnie jeszcze pamięta:) Ale próbuję:)
    Prace jak zawsze bardzo piękne.Śliczne kolorki. Karteczki również bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko takie śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki i świetne "gatki" na jajka;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, karteczki są jak zwykle cudowne:)A ubranka na jaka rewelacyjne:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielki młyn wiem bo mam w domu pracusia, który wszystkiego musi dopilnować ;) Aniu wspaniałe kartki i ubranka na jajeczka - najbardziej chyba cieszy ogród i życie które tam zaczyna tętnić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy tak mają, że zawsze pomagają!:) Serdeczne, poświąteczne życzenia zdrowia i pomyślności dla Ciebie Aniu i całej Twojej rodziny.
    Szkoda tylko, że nie masz czasu na robótki, zawsze miałaś ciekawe prace. Cóż, pomoc jest ważniejsza. U nas we wsi jest też taki sklep, jest moim ulubionym. Lubię metalowe rzeczy, zawsze coś wynajdę ciekawego na: przyda się:)
    Koszulki na jajeczka śliczne. Moja mama takie robiła.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty
    online poker

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)