Obserwatorzy

środa, 11 marca 2020

Hurt na chrzest, cz.2

Witajcie!
Dziś druga część karteczek na Chrzest Święty Zuzi, pierwsze trzy pokazałam tutaj.

Czwarta...



Piąta...



Szósta...
 


I wszystkie razem

Dla Zuzi wyszywałam też Aniołka, wzór (na moje nieszczęście) wciąż ten sam. Już nie pamiętam ile tych Aniołków wyszyłam, dlatego nie sprawia już mi to radości, a szyję następny:(

Mam tydzień wolny od opieki nad wnukami, dlatego staram się go jak najbardziej wykorzystać.
Popracowałam w ogrodzie i na warzywniku. Zasiałam: różne sałaty, rzodkiewkę, koper, pietruszkę, marchew i kalarepę, zasadziłam dymkę...
 To tylko jedna z trzech rabat;)
 W paru workach posadziłam ziemniaki, ale na razie stoją w tunelu. Mam zamiar robić to sukcesywnie, by jak najdłużej mieć młode;)
Na dziś to wszystko. Życzę Wam wspaniałego dnia:)

11 komentarzy:

  1. Cudowne kartki, jak się hoduje ziemniaki w takich workach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsypuję ziemie, trochę obornika lub kompostu, sadzę do każdego worka jeden ziemniak, czyli tak jak na polu. Zaleta jest taka, że worki można ustawiać w różnych, wolnych miejscach w ogrodzie. Gdy będą gotowe do zbioru wystarczy wysypać wszystko z worka.

      Usuń
  2. Karteczki są piękne! Aniołek, chociaż powtarzalny to za każdym razem niezmiennie wywołuje zachwyt:)
    No proszę. Pierwsze zasiewy i nasadzenia poczynione:) Ja jeszcze wszystkich nasion nie mam no i cały czas walczę o dobre miejsce na warzywnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jak zawsze karteczki urocze , wszystkie 6 świetnie sobie poradziłaś z zamówieniem.
    Pierwszy raz słyszę o ziemniakach sadzonych w workach, ale widać człowiek się uczy cały czas :-). Wyszywany Aniołek śliczny ale też bym miała dość wyszywając ten sam wzór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki Aniu! Zainspirowałaś mnie tymi ziemniakami w worku, chyba aż sam w tym roku z tym spróbuję. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny zestaw kartek! Robią wrażenie :-)
    Warzywnik wygląda super :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie mieć taki swój ogródek i jeśc potem zasadzone na nim rzeczy, oby wszystko Ci pięknie rosło i było smaczne :) A karteczki świetne, na ta samą uroczystośc, dla tej samej dziewczynki a jednak każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołka to już chyba z zamkniętymi oczami haftujesz. Kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, piękne karteczki, ślicznie wyglądają ze zdjęciem maluszka.
    Aniołek uroczy (choć rozumiem, że możesz już go mieć dosyć).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kartki dla Zuzi! Aniołek jak zawsze prześliczny.
    Ja też jutro muszę posadzić w workach ziemniaki, podobnie jak Ty umieszczę je w tunelu.
    Jeszcze nie marzę o sadzeniu warzyw, jest zbyt mokro, no może ryż bo nie uświadczy się go w sklepach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)