Obserwatorzy

niedziela, 3 czerwca 2018

Kartkowanie z Ulą

Stało się tradycją że ostatnio wszystkie zabawy ogarniam na ostatnią chwilę;)
Dziś kartka bożonarodzeniowa..
... według mapki, czyli kartkowanie u Uli
Dobrze że mapka prosta, bo chyba bym poległa. Największy problem miałam z iglastymi gałązkami (muszę zakupić sobie taki wykrojnik), zastosowałam jakieś inne, ale chyba nie jest źle;) Kolorystyka to moje antidotum na upały;)



Dziś następny burzowy dzień, ale tak jak poprzednio, chyba nad nami przechodzą tylko ich krańce, bo grzmi, błyska, a deszczu malutko:( Niestety wciąż parno, aż się boje jutrzejszego dnia, bo w domu mogę sobie chodzić półnago, nawet wciąż leżeć w wannie, a do pracy wiadomo, trzeba się ubrać tak jak wypada:(
Pozdrawiam:)

23 komentarze:

  1. Śliczna karteczka:) U mnie podobnie -burze krążą po okolicy, ale do nas nie docierają...Wczoraj spadło 5 kropel na balkon, a zanosiło się na ulewę:( Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka :) Gałązki wyglądają jak iglaki. U nas też dziś parno a burze bokiem przechodzą... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Też mam problem z gałązkami świerkowymi, więc wymyśliłam coś innego :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka Aniu. Lekka i mroźna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu super karteczka i świetnie wybrnęłaś z tymi iglakami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się taka śnieżna i mroźna karteczka. Są też dziurkacze ze świerkowymi gałązkami. Nie znoszę upału!!!! Deszczu u mnie też jak na lekarstwo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu świetna kartka!
    u nas popadało i to dość mocno, ale faktem było strasznie sucho i narzekać nie mam zamiaru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka wyszła:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna karteczka Ci wyszła pomimo tego, że na ostatnią chwilę były robione. Pomysł z igiełkami świetny jak dla mnie. U nas chyba w sobotę padało, bo w niedziele drogi były mokre. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, karteczka jest piękna i elegancka.
    Uczniowie chyba nie mieliby nic przeciwko takiemu strojowi:):):)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu u mnie cały czas słońce świeci... ech... przyroda woła o deszcz...
    Karteczka świetna,super sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna chłodząca kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna karteczka z uroczą choinką :) Aniu i u mnie w niedziele bokiem burza przeszła ach.... dziś tak jakby pochmurno, ale czy popada;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ładniutka, klimatyczna karteczka :)
    pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziwne odczucia, w czerwcu zaśnieżona jodełka.....świetnie Ci wyszła pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. To tak wcześnie zaczyna się robić karki bożonarodzeniowe ??
    Pozdrawiam Aniu :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie jesteś Aniu ?
    Mam nadzieję ,że zdrowa chociaż,
    bo ja właśnie pozbierałam sie po chorobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem można się ochłodzić zimową kartka :P swoją drogą bardzo śliczną <3 znam ten ból kiedy były takie upały a ja musiałam do pracy w długich czarnych spodniach i koszuli z długim rękawem -.- a jeszcze pieszo kawałek iść. Teraz jest chłodniej i znów marudzę bo wakacje się zaczęły dzieciaki chcą na basen a zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna Karteczka Aniu. Trochę dziwnie patrzeć na zimę w środku lata, ale cóż takie są nasze zabawy, iż czasem musimy czas nagiąć do potrzeb. Pozdrawiam Aniu cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)