Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2016

Totalny brak czasu

Witajcie! Zaniedbałam Was, ale tak jak wspominałam, po świętach mamy ewaluację i siedzimy zagrzebani w papierach:( Siedzimy nad nimi w szkole od 8 do 18-tej, a czasem 20-tej, siedzimy w domu (na święta też mam zapasik), a we wtorek od nowa, nawet święta nie cieszą:( 
Dom ogarnięty po łebkach, ogród też, ale cóż, w Polsce papier ważniejszy niż wszystko inne:(  



Trochę udekorowałam przed wejściem... córcia śmieje się że święta bardziej widać na zewnątrz niż w domu hehe.




Robótki leżą i kuszą:( Jedyne co zrobiłam to uszyłam sobie (ręcznie, igiełką) strój biedronki na Powitanie Wiosny;) 

Nie widać tego, ale skrzydełka są duże, sięgały mi za tyłeczek;) Czułka to drut wygięty w obręcz, a na końcach filcowane, czarne kuleczki... do tego czerwone kokardki we włosy i biedrona jak się patrzy;)

 Na koniec chciałam bardzo podziękować za pamięć i życzenia:) W tym roku nie wysłałam żadnej karteczki, przede wszystkim dlatego że nie miałam kiedy, poczta do 15-tej, po drugie nie miałam do tego głowy, nawet zapomniałam zrobić na czas comiesięczne opłaty, mam nadzieję że nie będzie konsekwencji:(

Dziękuję ...
Ewuni

Anulce

Danutce
  Janeczce

Danusi...


Bożenki

 i mojej koleżance Eluni z Ogrodniczki
Dziękuję Kochane:)

Życzę Wam, aby te święta 
przepełnione były pokojem, miłością
i odpoczynkiem w gronie najbliższych.
Wesołego Alleluja!


21 komentarzy:

  1. Wytrzymasz! Poradzicie sobie, a potem odpoczniecie :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby śmiały się pisanki
    uśmiechały się baranki
    mokry Śmigus zraszał skronie
    dużo szczęścia sypiąc w dłonie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zazdroszczę tej papierologii, bo rzeczywiście zamilkłaś i u siebie i u nas na blogach, ale kiedyś się to skończy, czego Ci życzę z całego serca.
    Wesołych Świąt Aneczko dla całej twojej rodzinki.) A koszyczek ze święconką śliczota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się. Życzę Ci, aby to wszystko szybko się skończyło. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych, zdrowych, ciepłych i rodzinnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko zdrowych i radosnych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anusia ewaluacja kiedyś się skończy , przy takiej pracy dostaniecie na pewno najwyższą notę i będzie spokój na długie lata :-)
    Jak już skończycie to sama się wpraszam na szampana :-)
    Karteczkami się nie przyjmuj, wszyscy rozumieją. koszyczek ze święconka jest i to się liczy najbardziej a nie jakieś tam umyta okna, które po pierwszym deszczu znowu są brudne :-)
    Aniu Radosnego Alleluja , spokoju i odpoczynku.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu wszystko ogarniesz, a potem będzie tylko lepiej :)
    Życzę Tobie i twojej rodziny Wesołych i Radosnych Świąt.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, jeszcze raz wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre Duszyczki wytrzymują wszystko!!! Potem odpoczniesz, czego z całego serca Ci życzę:)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych , wesołych Świąt :)
    Spokoju i radosci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych i spokojnych Świąt życzę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnych i dobrych Świąt - i wytchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie kwitnąco u Ciebie :)
    Spokojnych i Pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To co najbardziej trudne i beznadziejne ,
    ginie wobec faktu Zmartwychwstania !!!
    Niech ta nadzieja płynąca od grobu
    przenika Twoje serce . Wesołego Alleluja !!!
    Dla Ciebie i rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, szczerze współczuję, bo wiem doskonale ile to pracy. Na pewno wszystko wyjdzie dobrze, tylko trzeba ten stres przeżyć.
    Życzę ci siły od Zmartwychwstałego, a później czasu na choć trochę odpoczynku:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od Chrystusa Zmartwychwstałego wielu Błogosławieństw dla Ciebie i Twoich bliskich!
    Aniu nic się nie przejmuj, jeszcze zdążysz nadrobi sprzątanie a ewaluacja wnet się skończy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za życzenia :-)

    U Ciebie jak zwykle pięknie - i kwiaty Twoje Święta kartki, które otrzymałeś, a strój biedronki świetny, na pewno przywołasz w nim wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Ci Aniu za życzenia. Wybacz, że nie mogłam dotrzeć do Ciebie z życzeniami na czas. Mam nadzieję, że te Święta były dla Ciebie wyjątkowe. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. cześć Aneczko :)
    nic nie mów mi o braku czasu...
    nic nie zdążyłam zrobić; ba... nawet dekoracji nie wyciągnęłam... w ogrodzie też kicha totalna na dodatek i pogoda mi nie dopisuje...
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna Biedroneczko oryginalny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)