Obserwatorzy

sobota, 16 stycznia 2016

Ferie, Celinki, prośba ...

Nareszcie ferie !!! Trochę za wcześnie, nie lubię pierwszego terminu, ale na głupie pomysły rządzących jeszcze nikt nie wynalazł lekarstwa, do każdego trzeba się dostosować:(
Wczoraj wróciłam o 20-tej, miałyśmy jeszcze zebranie zarządu, ale dziś oddycham pełną piersią, zakupy w sklepach poczynione, część już dotarła,nareszcie będzie czas na robótki;)

Dziś mogę pokazać jedynie maleńki hafcik na celinkowe podusie dla chorych dzieciaczków, mam nadzieję że są wśród nich miłośnicy pajączków;)


Przy okazji przypomnę ... o akcji i przystąpieniu do niej pisałam TUTAJ. Wiem że wiele z Was przestraszyło się zasad, ale wierzcie mi, to wszystko tylko tak rygorystycznie wygląda. Najważniejsze by hafcik był na kanwie bez świecących, drapiących nitek i by był zostawiony margines 5cm na wszycie. U mnie wyszywają 8-letnie dziewczynki, więc nie ma się czego bać;)
Do akcji nie zapisujemy się, nie zobowiązujemy do niczego, jak mamy czas i ochotę na coś mniejszego, radosnego to po prostu szyjemy, a tym samym czujemy się lepsze, bo mamy świadomość że nasz hafcik wywoła uśmiech na buźce przynajmniej jednego dziecka;)
Jeśli potrzebne Wam wzory - bardzo chętnie udostępnię, co do przesyłki też możecie kontaktować się ze mną.
Akcję możecie śledzić na fb "Szyjemy celinki dla chłopca i dziewczynki", również w albumie.

I jeszcze prośba Celinki, którą wklejam w wersji oryginalnej...

Zwracamy się do Was z prośbą o wsparcie i przekazanie nam materiału bawełnianego o wymiarach 45 na 70 cm.Materiał ten zostanie wykorzystany do doszycia tyłu do naszych celinkowych paneli.W styczniu lub w lutym , raczej w lutym planujemy wielkie szycie i dlatego potrzebujemy Waszego wsparcia.Działamy charytatywnie nie mamy sponsorów, a dzieci chorych i niepełnosprawnych jest dużo.Zapraszamy wszystkich na nasze szycie do Elbląga. Dzięki przekazaniu nam materiału będzie to wirtualna adopcja panela , a dzieci już na zająca będą się cieszyły z otrzymanego prezentu.Zapraszam do naszego albumu można zobaczyć co do tej pory udało nam się uszyć i przekazaćhttps://picasaweb.google.com/105658013804024641735.
Każdą Waszą decyzję uszanujemy czy chcecie nam pomóc czy też nie.
Jesteśmy też na FB akcja nazywa się "Szyjemy celinki dla chłopca i dziewczynki". Na wszystkie pytania odpowiem a do każdego przekazanego materiału dobierzemy odpowiedni panel.Jestem przekonana że są tutaj osoby , które mogą potwierdzić i polecić naszą akcję.Bardzo prosimy o zamieszczenie też informacji na swoich blogach.
picasaweb.google.com

Dziękuję za zamieszczenie banerka akcji, im więcej osób wie, tym więcej radosnych dzieciaczków! Szczególnie dziękuję Danusi za propagowanie akcji:)



Troszkę się rozpisałam, ale muszę Wam jeszcze pokazać moje zakupy, o których wspominałam na początku;) Jeszcze nie wszystko dotarło, ale najważniejsze że mam kordonek na obrus dla Andżeli. Na razie daję radę, codziennie powstał jeden kwadracik;)
Jadzia zaraziła mnie dzierganiem na obręczy dziewiarskiej, znalazłam na allegro, zakupiłam, mam nadzieję że za parę dni będę mogła pokazać Wam pierwsze wyroby;)



U mnie zima nie odpuszcza... śnieg sypie, topi się, jest ślizgawica, i znów sypie. Dzisiejsze widoczki;) Taką zimę uwielbiam! 












Pozdrawiam cieplutko:) Uciekam nadrabiać zaległości w odwiedzinach u Was;)

38 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w dzierganiu na"cudzie":) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, mam trochę bawełny kolorowej, mogę Celince przekazać już po niedzieli, tylko adres bym prosiła na pocztę. Teraz lecę na wykłady, więc nie mam czasu na poszukiwania adresu w necie :)
    Ps.
    pajączek rewelka :)
    Zima piękna, ale i tak jej nie lubię.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś, jesteś Kochana:) Adresik wysłałam;)

      Usuń
  3. Och ile śniegu ! Jest pięknie ! U mnie trochę spadło ale widzę że już topnieje. A pajączków to ja się panicznie boję :( Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciagle się trzyma, po całym dniu jeszcze drzewa sa ośnieżone;)

      Usuń
  4. Piękna zima u Ciebie kochana:) U nas ferie zaczynają się od lutego, wiec jeszcze musimy poczekać :)
    Szykuje się pracowicie u Ciebie.
    Ja tam za pająkami nie przepadam ale są tacy co lubią:) ten nawet jest ładny:)
    Akcją mnie zaciekawiłaś, muszę dużo teraz siedzieć plackiem na tyłku to będę miała więcej czasu, może coś wykombinuję :)
    a banerek zaraz wkleję u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:) Każdy hafcik na wagę złota!

      Usuń
  5. U mnie też troszkę śniegu się pojawiło, ale skoro nie muszę wychodzić z domu, to mi nie przeszkadza.
    Mam kilka hafcików gotowych i szykuję je do wysłania, co oczywiście oznajmię niedługo u siebie i przypomnę o tej akcji, bo dziewczyny szykują się do bicia rekordu Guinnessa w niedługim czasie, mam nawet o nich wzmiankę. A pajączek świetny.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Danusiu, zapomniałam napisać o biciu rekordu:( Dobrze że Ty jeseś:)

      Usuń
    2. Zrobię to u siebie w następnym poście, staram się być na bieżąco ze wszystkim.)

      Usuń
  6. Aniu odpoczywaj, relaksuj się należy Ci się po tak pracowitym okresie.
    Zimowe fotki śliczne , tez lubię takie klimaty ale nie koniecznie w mieście. Wstyd się przyznać ale ostatnio nic nie wyszyłam dla Celinki. Nie ogarniam pomału wszystkiego.Musze sobie zrobić postanowienie - jeden hafcik w miesiącu .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anuś:) Nie będzie to pełny wypoczynek, bo papiery zabrane do domu(po feriach koniec półrocza), ale przynajmniej w ciszy i spokoju;)

      Usuń
  7. Piękny pajączek : ) Super zdjęcia zimy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Relaksuj się kochana, korzystaj z wolnosci i oddawaj sie ulubionym zajęciam:) Pajączek uroczy, ja się nie boję pająków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie boję się pająków, ale moja córcia okropnie;)
      Dziękuję Aniu:)

      Usuń
  9. Jak ja Ci zazdroszczę ferii, też bym chciała, ale mogę tylko pomarzyć. Życzę powodzenia w dzierganiu obrusa i czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych ferii. Wypocznij.
    Ja jeszcze muszę poczekać. Ostatni termin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ostatni termin też jest kiepski, ale ja zapomnę o odpoczynku, a Ty będziesz się nim cieszyć;)

      Usuń
  11. O jak mi by się przydało teraz trochę wolnego, tym bardziej że dziś tak źle się czuję, nie wiem czy się nie rozłożę...
    Zimę macie piękną, takie czapy śniegu na drzewach, u nas też co prawda jest biało, ale nie aż tak.
    A co do haftu, to buuu, jak ja się panicznie boję pająków, więc to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda zdradliwa to i choróbska się czepiają:(
      Zdróweczka Lidziu:)

      Usuń
  12. Ale masz piękną zimę!!!
    Pająków nie lubię, ale nie boję się ich...chyba, że byłby to jakiś obrzydliwie wielki stwór:)))
    Odpoczywaj w czasie ferii...i na sanki się wybierz:)))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. HURRRRA!
    Aniu, wreszcie trochę odpoczniesz.
    Cudna zima w Twoim ogrodzie. Mam nadzieję, że w końcu i do mnie dotrze.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę podmucham śniegiem w Twoim kierunku;)
      Dziękuję Lusiu:)

      Usuń
  14. Fajny hafcik :)
    Sama w tym roku postanowiłam skupić się na pomocy zwierzakom, często o nich zapominamy, a tym pokrzywdzonym stworzeniom wręcz należy się pomoc (szczególnie tym pokrzywdzonym przez zwyrodnialców).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, one też potrzebują wsparcia, a o zwyrodnialcach, których nie powinno się nazywać ludźmi nawet nie chcę wspominać, bo od razu ciśnienie mi sie podnosi:(

      Usuń
  15. u mnie też w końcu prawdziwa zima;
    hm... a wiesz, że ja nawet dobrze nie znam tej obręczy... hihi
    co jak co ale ferii to szczerze Ci zazdroszczę...
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, u mnie śnieżna zima jest już od 6 stycznia i mam nadzieję że potrwa przynajmniej do końca lutgo;)
      Buziaczki:)

      Usuń
  16. Na pewno znajdzie się miłośnik pajączków:)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przynajmniej chłopcy chętnie go przygarną;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Ogród wygląda pięknie w zimowej szacie. Życzę Ci Aniu udanego wypoczynku i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pajączek w tak pozytywnej czerwonej barwie jest śliczny i nie straszy:))zima u mnie również piękna, dziś zaliczyłyśmy z Jagodą sanki:) nie chciała z nich zejść tak jej się podobało:)
    Udanego wypoczynku i robótkowania życzę:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)