Obserwatorzy

sobota, 9 maja 2015

Na Dzień Matki i jeżyk

Na początku chciałam serecznie podziękować za miłe słowa odnośnie karteczek komunijnych. Miałam zamówionych 5, zrobiłam 7, zamawiającej tak się podobały że wzięła wszystkie;) To największa pochwała dla każdego rękodzielnika.

Wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki, za chwilę Dzień Dziecka, dlatego zaczęłam robić karteczki z tych okazji. Dziś pokażę pierwsze ...










Wczoraj w nocy wpadł Damian z tajemniczym pudełkiem, a w nim...






Znalazł go na ulicy i uratował od niechybnej śmierci pod kołami samochodów. Jeżuś wcale się nie bał, pięknie pozował do zdjęć, a błyskałam mu niestety fleszem po oczkach:( Dopiero po dłuższym czasie stwierdził że już dość i zwinął się w kłębek;)

Na koniec parę ogrodowych fotek.
Hosty już pokazały swoje piękno...

Nareszcie rozkwitła bergenia. Ma tylko 5 kwiatostanów, ale i tak się cieszę, bo dopiero po zmianie miejsca w ogóle zaczęła kwitnąć.

żywokost variegata


Zaczynają rozkwitać kukliki

Klon co prawda ma już liście, ale nie było okazji pokazać jego kwiatostanów;) Mam go już kilka lat, a dopiero w tym roku zakwitł.


Na koniec jeszcze mój hipcio. Rozkwitły wszystkie trzy pąki, na zdjęciu tego nie widać, ale kwiaty mają średnicę 25-28 cm.


Miłej soboty Wam życzę:)

14 komentarzy:

  1. Cudne karteczki powstały :) czekam na następne. A jeżyk słodki, z wdzięczności chciał pozować. W ogrodzie masz cudnie :) Moja bergenia jeszcze nie kwitła, też ją przesadzę to może za rok doczekam kwiatków. A kuklik jeszcze parę dni i zakwitnie cudnie jak jego braciszek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu u Ciebie jak zawsze powstają cudnej urody karteczki powstają .
    Jeżyk jest przesłodki i szczęściarz ,że trafił na Damiana .
    Słoneczka życzę dużo i pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki i takie własnoręcznie zrobione mają najwyższą wartość :-)
    Cudny jeżyk , ale taki oswojony ???
    A ja nie mam kwiatków :-(
    Za mało miejsca....

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Aniu cos masz chyba oststnio niezłą wene twórczą co rusz to cos nowego :-) Karteczki są świetne jak zawsze u Ciebie , ta pierwsza bardzij mi przypadła do gustu ale i druga jest bardzo fajna. Jeżyk przesłodki i az dziw że tak Ci sie dał obfotografować. a Twje kwiatuszki pieknie kwitną.
    Pozdrawiam i miłego weekendu życze

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne karteczki!!! Jeżyk przesympatyczny i odważnie pozował do zdjęć!!! W ogrodzie kwiaty pięknie kwitną!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, z pewnościa spodobaja sie obdarowanej mamie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,
      kartki jak zwykle prześliczne.
      Pozdrowienia i podziękowania dla Damiana. Uratował to wspaniałe zwierzątko. Serce się kraje na widok rozjechanych jeżyków przez samochody.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  7. Karteczki na dzień matki są prześliczne! A jeż jaki słodki! Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki na dzień mamy przepiękne, delikatne, eleganckie i pełne miłości:) Jeżyk bardzo odważny i forogeniczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jeżyk Wam się trafił, jegomość jak się patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to ci kolczasty gość !!! Podobno głośno tupią :)
    Kartki cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne karteczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodki jeżyk. Sąsiedzi jakiegoś afrykańskiego synowi kupili i w domu trzymają. Kartki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. brązowa. Bardziej mi się podoba brązowa kartka. Zdjęcia z ogrodu jak zwykle przecudne.
    Super - jeden jeżyk uratowany więcej :)
    W domu mojej babci bardzo często pod piecem w kuchni jeże na leczeniu mieszkały - najczęściej po spotkaniach z psami. Tupały, zwłaszcza nocą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)