Obserwatorzy

środa, 31 marca 2021

Przeczytane w marcu

 Witajcie!

Zapraszam na comiesięczny raport z tego co przeczytałam. 

W tym miesiącu królowała Katarzyna Michalak i seria mazurska:
1. Gwiazdka z nieba, 304 s.
2. Promyk słońca 320 s.
3. Kropla nadziei 320 s.
4. Trzy życzenia 350 s.
5. Uśmiech losu 284 s.

Myślę, że książki tej autorki znają prawie wszyscy, nie trzeba do nich zachęcać. Mazurska seria również bardzo ciekawa, oceniam ją na 7-8/10











Na koniec jedyny w tym miesiącu kryminał - Remigiusz Mróz "Halny" 480 s. To szósta część serii z komisarzem Forstem, 
8/10 punktów. Z dotychczas przeczytanych książek Remigiusza Mroza jedynie tą serią jestem zachwycona, pozostałe jakoś do mnie nie przemawiały. 



Kochani, z okazji zbliżającej się Wielkanocy, 
życzę Wam zdrowia, miłości, pokoju w sercach,
... nie traćmy nadziei na lepsze jutro


16 komentarzy:

  1. Oprócz 2 ostatnich książek czytałam wszystkie pozostałe :) Wesołych świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuś, życzę Ci świąt pełnych radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za piękne życzenia. Tobie Aniu i Twoim bliskim również życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak K. Michalak nie trzeba polecać. Sagę Mazurską czytałam całą i nie mogę tylko odżałować że pisarka tak nagle zniknęła. Do Mroza jeszcze nie dotarłam, ale myslę, że i na niego przyjdzie czas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych, pełnych pogody ducha Świąt Wielkanocnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Aniu!
    Tobie i Twoim Bliskim życzę w tym bardzo trudnym dla nas wszystkich czasie: zdrowych, pogodnych świąt Wielkanocnych, przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Pomimo panoszącej się pandemii ufnością patrzcie w przyszłość.
    Przesyłam najcieplejsze wielkanocne pozdrowienia:)
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja przeczytanych książek. Moja lista pozycji wydłuża się ogromnie i mam nadzieję, że przyjdzie na to czas. Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnych świąt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że Katarzyna Michalak rządzi :).
    Kochana Aniu,
    z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę Ci dużo łask od Zmartwychwstałego Pana, Jego opieki podczas codziennej samorealizacji, niech to będzie wyjątkowy czas, mimo wszystko. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Sagę Mazurską już przeczytałam:)Życzę Tobie i całej rodzinie spokojnych, zdrowych świąt:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Michalak.
    A zaglądając do Ciebie zostawiam życzenia pięknego Okresu Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo książek zaliczyłaś w marcu :) Zdrowych i spokojnych Świat Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym miesiącu żadna z książek nie jest mi znana.
    Zdrowych świat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, sporo książek, przy okazji życzę dalszego miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wynik Aniu, gratuluję. Życzę wszelkiego dobra i obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Seri nie znam może kiedyś przeczytam :) A czytając Halny jakoś oczekiwałam czegoś lepszego- porównywałam z częścią 4 gdzie góry mnie zachwyciły, ten opis, a tu jakoś tak nijak ;)
    pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)