Obserwatorzy

sobota, 1 lutego 2020

Ratujemy serduszko Igi

Witajcie!
Luty zawsze kojarzył mi się ze śnieżną, mroźną zimą, niestety od kilku lat prawdziwej zimy brak, dlatego teraz kojarzy mi się z sercem. Serce to nie tylko Walentynki, serce to niesienie pomocy innym. Nie chodzi o to, że tylko w lutym powinniśmy pomagać, ale tak się złożyło, że akurat teraz serduszko Iguni potrzebuje wielkich, gorących, pełnych empatii serc.

Nie znam Igusi osobiście, ani Jej rodziny, ale pochodzi z sąsiedniej gminy, zresztą wobec chorób takich maluchów nie mogę przejść obojętnie. Razem z Andżeliką postanowiłyśmy przekazać coś na bazarek charytatywny.
Nie zrobiłam zdjęć wszystkim fantom, ale przekazałyśmy kilka książek, biżuterię, zakładki, haft, a Andżela bukiecik.






Wszystko już się sprzedało za duże kwoty, oprócz tego i Andżela i Kamil licytowali i zakupili parę innych rzeczy.

Serce się raduje, ludzie nie zatracili empatii, licytują za kwoty wielokrotnie przekraczające wartość przedmiotu. Już niewiele brakuje, ale jednak.

Może ktoś z Was ma ochotę coś wylicytować https://www.facebook.com/groups/557555225007281/

lub wspomóc pieniężnie https://www.siepomaga.pl/serce-igi?fbclid=IwAR25gsIeVGJf0lkeea_JcMSnVsTAnOHgjNYHX87XytmLTR4yCexSH0VuMfM.


My na pewno jeszcze coś dorzucimy;)

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

14 komentarzy:

  1. Macie wielkie Serducha! Prace piękne więc szybciutko znalazły nabywców i to bardzo cieszy!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutna historia … Wsparłam Igunię przez siepomaga. Oby udało się zebrać potrzebną kwotę. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko:) Mam nadzieję że uda się, bo już niewiele zostało.

      Usuń
  3. Aniu macie dobre i wielkie serduszka.Niestety ja już biorę udział w dwóch podobnych akcjach. Tyle jet zła na świecie, ale nie jesteśmy w stanie pomóc wszystkim.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, doskonale Cię rozumiem i nie o to chodzi, by każdy kto przeczyta wspomógł. Naprawdę jest tyle potrzebujących osób, że choćbyśmy nie wiem jak chcieli - nie da się.
      Buziaczki:)

      Usuń
  4. Piękne prace i piękny gest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kochana, piękny gest i piękne Wasze serca są ❤. Biedna Igusia, zajrzałam na grupę :(. Ja też w takich akcjach biorę udział i cieszę się, że chociaż tak mogę pomóc. Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu pomogę, choć nie będzie to dużo, to wiem, ze każda kwota się liczy:)
    buziaki przesyłam i spokojnej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne dary na ten szczytny cel. Dobrze, że wszystko się sprzedało i moglaś w ten sposób wspomóc Igusię

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace, masz cudowne serducho ♥️♥️😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Serce się kraje, gdy czyta się lub słyszy o cierpieniach takich maluchów. Niech Wasze prace dobrze się wylicytują, trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)