Obserwatorzy

piątek, 21 lutego 2020

Na pięćdziesiątkę

Witajcie!
Od razu przepraszam za moją nieobecność u Was, ale miałam szalone, choć przyjemne dni, jednak na blogowy świat zabrakło czasu:( Mam nadzieję, że szybko uda mi się nadrobić odwiedziny u Was:)

W ostatnim poście pokazywałam kartki na czterdzieste urodziny, dziś pięćdziesiąte.
Robiłam dwie karteczki, obie z kopertą 3D i niestety ze zdjęciami. Niestety, bo do pokazania na blogu muszę zakrywać twarze, a takie kartki już niezbyt estetycznie wyglądają, ale cóż... siła wyższa;)

Pierwsza karteczka od rodziców.
Na zdjęciu jubilatka tylko z mamą, bo tata, jak prawie każdy mężczyzna, ucieka przed aparatem;)




Druga od siostry z rodziną. Na zdjęciach zauważyłam, że jubilatka lubi niebieskości, dlatego karteczka w takich właśnie kolorach.





Na koniec chciałam pochwalić się wygraną u Lidzi.
Lidzia, znana w blogowym świecie jako Czarna Dama organizuje wyzwanie czytelnicze, w którym co miesiąc nagradza (według dla mnie jakiegoś skomplikowanego klucza, ale najważniejsze że Ona się w tym odnajduje). Dla mnie najważniejsze, że wygrałam, i to w pierwszym miesiącu zabawy;)
Kilka dni temu nagroda była już u mnie...

Dziękuję Lidziu:)

Dziękuję że do mnie zaglądacie, zostawiacie ciepłe słowa i pozdrawiam Was ciepluteńko:)

15 komentarzy:

  1. No taki mam skomplikowany klucz, hi hi :)
    Aniu gratuluję szczęścia w pierwszym losowaniu i życzę Ci go w kolejnych :)
    A karteczki jak zawsze świetne, obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, ogromnie podoba mi się ta czerwona :) piękności od Lidki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, rewelacyjne kartki, zdjęcia nadają im niepowarzonego charakteru.
    Gratuluję wygranej u Lidzi i przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu piękne karteczki zrobiłaś:)). Wspaniale wkomponowałaś zdjęcia:)). Gratuluję wygranej. Lidzia ma niezwykłe pomysły, nawet na losowania :))). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki Aniu, ale przecież nie mogło być inaczej. Gratuluję wygranej u Lidzi. Super prezenty otrzymałaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu gratuluję wygranej u Lidzi, dla mnie żadna nowość, było wiadomo że wygrasz :-)
    A kartki jak zawsze świetne, lubię takie spersonalizowane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki są śliczne Aniu choć bardzo różne. Pierwsza bardzo energetyczna a druga romantyczna. No i ślicznie zapakowane:)
    Uroczy prezent dostałaś od Lidzi.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki piękne, w pięknych opakowaniach:0 gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej u Lidzi :-)
    Karteczki extra :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki piękne, a wygranej u Lidki gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są śliczne!!
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki. A tak w ogóle to mężczyźni nie uciekają przed aparatem, tylko robią nim zdjęcia. Prezent od Lidzi cudowny - gratuluję Ci go z całego serca.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne cudne karteczki:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki i fajny prezent od Lidzi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki Aniu. Cóż, jak zwykle inaczej być nie może:) I gratuluję Ci nagrody czytelniczej, brawo!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)