Obserwatorzy

sobota, 21 października 2017

Październikowe karteczki dla Ani i Hani

W tym miesiącu główną projektantką karteczkowej zabawy u Ani jest Hania Pater. Przygotowała dla nas fajne tematy...

Zacznę od kartki na BN z bałwankiem, bo z tej nie jestem zadowolona, ale trudno, co zrobiłam to pokazuję.


Z następnych jestem zadowolona, nawet bardzo;)
Okolicznościowa - męska







I dwie z koronką.
Pierwsza na 40. urodziny, druga na pierwszą rocznicę ślubu.










Jeszcze tylko kolaż i biegnę nakarmić żabcię;)
Pozdrawiam ciepluteńko:)

28 komentarzy:

  1. Aniu piękne karteczki- mnie mimo wszystko bałwanki bardzo mi sie podobają, tak samo jak męska i na 40
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, piękne karteczki, wszystkie.Ta osiemnastka jest super, motor to taka przenośnia jazdy w dorosłość. Swietna! Mój wnuk w marcu kończy 18 lat (jak szybko dorósł!) trzeba będzie coś stworzyć... Myślę o gitarze na kartce ( na razie tylko myślę), bo on kocha grać na gitarze:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Aniu! Gdzieś widziałam tekturkowe gitary, jak wpadną mi w oko to dam Ci znać.
      Dziękuję i pozdrawiam ciepluteńko:)

      Usuń
  3. Mi się podobają wszystkie, nawet te z bałwankami.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jakie śliczne karteczki!!! Najpiękniejsze te dwie ostatnie...40 i rocznicowa, cudeńka!!!
    Spokojnej nocy Aniu Ci życzę i wspaniałej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś:) Na 40 to też moja ulubiona;)
      Pozdrawiam ciepluteńko:)

      Usuń
  5. Piękne karteczki Aniu, męska - super, a ta ostatnia na 1 rocznicę ślubu jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki i fajowy motor. Bałwanki faktycznie nie zagrały z resztą kwiatowych karteczek. Brak im tego charakterystycznego uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla mnie one też jakoś odstają. Myślę, że gdybym poszukała grafikę z jednym wiekszym, no i zastosowała inną kolorystyę, byłoby lepiej. Wszystko przez to, że jeszcze nie czuję nastroju świąt;)
      Dziękuję i zyczę Ci miłej niedzieli:)

      Usuń
  7. Bardzo fajne karteczki przygotowałaś:) Wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te twoje karteczki, ty to masz talent :-)
    Pozdrawiam Aniu pochmurnie, bo pada, mży...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Bardzo pomysłowe. Urodzinowa i rocznicowa zachwyciły mnie najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu śliczne karki,ta męska jest w 100% męska,kwiatuszki z foamiranu pięknie Ci wychodzą:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki, każda z nich jest niezwykła i wyjątkowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, wszystkie karteczki są bardzo ładne, także ta z bałwankami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kartki bardzo mi się podobają (ta z bałwankami również) :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu,przepiękne są te karteczki:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu,
    kocham wszystkie Twoje karteczki. Zawsze są bardzo pomysłowe i śliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te bałwanki wcale nie są takie złe :) Karteczki śliczne i pomysłowe - szczególnie męska. Najbardziej jednak podobają mi się koroneczki, są super!
    Miłego tygodnia Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu mnie się tam wszystkie Twoje kartki podobają , Może faktycznie trochę inne niż reszta ale wcale nie są złe :-)
    Koronki to wiadomo Twój znak rozpoznawczy więc problemu nie było a karteczki ślubne i rocznicowe są świetne. Dzisiejszą "potyczkę" wygrywa kartka dla Adriana , piękna typowo męska .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać rękę specjalistki kartkowej:-) Piękne, pomysłowe i świetnie skomponowane, bo chociaż wcale nie minimalistyczne, to też nie przeładowane detalami. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, Twoje kartki są zachwycające, naprawdę nie umiem wybrać najpiękniejszej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, koronkowe sa urocze, jednak ta z motorem najfajniejsza. A balwankom usunęłabym niebieskie tło 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, a co z tą bałwankową jest nie tak? Niczym nie odbiega od Twoich pozostałych kartkowych piękności :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)