Obserwatorzy

sobota, 28 października 2017

Kartki na roczek

Sobota,... za oknem leje, czyli dzień porządkowo-robótkowo-czytelniczy.

Mam mnóstwo zaległych kartek do pokazania. Robię jak szalona, a później wrzucam do folderu i brakuje czasu, by zdjęcia obrobić, podpisać i napisać jakiegoś posta;)
Zacznę od karteczek jakie zrobiłam na roczek Pawełka, o ile dobrze pamiętam, we wrześniu.
Pierwsza...





I druga...




Od kilku dni pogoda w kratkę, raz słoneczko i wiatr, innym razem (jak dziś) pada i wieje. Na drzewach liści coraz mniej, za to bardziej aktywne i widoczne są ptaki. Najbardziej hałaśliwe są wróble i sikorki, a sierpówki siadają na płocie lub sumaku i z dostojeństwem obserwują co się wokół dzieje.

Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam miłej soboty:)

14 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki dla Pawełka:-)
    Podoba mi się ten napis tak ładnie wycięty wykroknikiem... idealnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, kartki są przepiękne. Zawsze podziwiam u Ciebie to, jak potrafisz każdy temat zinterpretować na wiele sposobów i dzięki temu Twoje kartki są niepowtarzalne.
    A u nas, niestety, inwazja srok.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:) Podniosłaś mnie na duchu, bo wciąż wydaje mi się, że one wszystkie są podobne.Jednak jak się ma jakiś zasób wykrojników, to siłą rzeczy katki będą wydawały się podobne;)
      Buziaczki:)

      Usuń
  3. Karteczka jest prześliczna:)
    Aniu Ty przynajmniej zdjęcia robisz- ja powysyłałam i nie zrobiłam:)
    Nasza Luna chce sie pobawić z cukrówkami które uwiły sobie gniazdo, ale one sie chyba jej boją, za to jedna siedząc na dachu bardzo lubi ją zaczepiać- patrzy na psa i grucha;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cudne kartki , jak zawsze u Ciebie , pięknie skomponowane i dopracowane w najmniejszych szczegółach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i bardzo gustowna karteczka, pięknie się prezentuje.
    U nas też dziś pada od rana, prawdziwa jesienna słota.
    Miłej niedzieli Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka jak zwykle u ciebie :-)
    U nas leje i leje...
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki piękne i jak zwykle dopracowane w każdym calu. U mnie dmie okropnie, chyba wszystkie liście zdmuchnie z drzew, a może i przy okazji trawnik wysprząta:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam już po dziurki w nosie deszczu, wiatru i przejmującego chłodu. Dziś jeszcze jakiś Grześ - orkan dmucha. Wrrr. Karteczka na roczek jest fajniutka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki :). I cudne zdjęcie sierpówek na sumaku - kolory fantastyczne! Szkoda, że to już końcówka tej ładnej jesieni...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki :-) Przypomniał mi się roczek naszego Pawełka, jakby to było wczoraj, a on dokładnie za miesiąc skończy 16 lat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)