Obserwatorzy

piątek, 20 października 2017

Leśne jezioro w jesiennej odsłonie

Witam Was po, jak na mnie, bardzo długiej przerwie:)
Moje życie osiągnęło kosmiczne przyspieszenie:( Ciągłe szkolenia, rady i inne, w tym również małe przyjemności związane z pracą, pochłaniają cały mój czas:( Dobrze, że moje dzieci już dorosłe, bo nie wiem jak bym teraz dała radę, a przecież mając dwoje malutkich dzieci pracowałam, skończyłam studia oraz tysiąc różnych szkoleń, kursów i kursików! To już chyba wypalenie:(
Poza tym prowadziłam warsztaty rękodzielnicze dla grupy 60+, no i przez to wszystko zabrakło czasu na życie blogowe. 

Rękodzielniczo powstało parę rzeczy,... oczywiście kartki, bo zamówienia na nie nie ustają, ale również i inne, szczególnie biżuteria, która była tematem prowadzonych przeze mnie warsztatów.

Dziś jednak nie o rękodziele, dziś chciałam zabrać Was nad leśne jezioro.
Nie jest to żadne jezioro, po prostu naturalny leśny staw, ale jak pięknie brzmi - leśne jezioro;) Najpiękniej wygląda w jesiennej szacie, dlatego musiałam tam zajrzeć.






W drodze powrotnej udało mi się "upolować" dzięcioła, który tak zawzięcie pracował, że chyba w ogóle mnie nie zauważył, a może wiedział że nie jestem dla niego zagrożeniem;)






Pozdrawiam Was cieplutko:)

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia dzięcioła. I jak pięknie przebarwione sumaki. A staw, świetne miejsce dla obserwatorów ptaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Sumaki też mnie zachwyciły. Nie wiem czy to inna odmiana czy kwestia podłoża, mój inaczej się przebarwia.

      Usuń
  2. Piekne, świetne zdjęcia, spacer nad takim jeziorkiem to sama przyjemność...
    Pozdrawiam jesiennie i deszczowo Aniu , jak ja mam dość tego deszczu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:) U mnie na szczęście padało tylko trochę w nocy, cały dzień mogłam pracować w ogrodzie.
      Pozdrawiam Krysiu:)

      Usuń
  3. Aniu, prześliczna jesień jeziorna, a sumaki niesamowite :)
    Jestem bardzo ciekawa tych warsztatów, które prowadziłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:)
      Co do warsztatów to dotyczyły różnych technik tworzenia biżuterii.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Zdjęcia jeziora cudowne. Takie romantyczne, czas jakby stanął w miejscu i to słoneczko... rozmarzyłam się, bo u mnie znów pada deszcz:( Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia Aniu, a to ostatnie najcudniejsze, przepięknie wyglądają te drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu:) ależ piękne są te zdjęcia!! cudną masz okolicę! Warsztaty 60+...to coś dla mnie:) a z jakiej dziedziny te warsztaty?
    Buziaczki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krajobrazy z jeziorem przepiękne. Do mnie od dwóch dni przylatuje dzięcioł.
    Podjada ptaszkom słonecznik urobiony ze smalcem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja kocham to Twoje leśne jeziorko , jest tam pięknie o każdej porze roku, a ten dzięcioł jak by specjalnie pozował Ci do zjęć.
    Aniu piękna u Ciebie złota jesień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Urokliwe miejsce. Fajnie, że dzięcioł pozwolił się sfotografować z tak bliska.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)