Obserwatorzy

niedziela, 23 kwietnia 2017

Kartki ślubne

Dziś będzie hurt, ale chcę pokazać pozostałe ślubne kartki, jakie zrobiłam na wczorajszą uroczystość. Pierwszą pokazałam tutaj, no to zostało jeszcze pięć;) Proszę Was o cierpliwość;)

Trudno robić większą ilość na jedną uroczystość, na szczęście miałam różne tekturki, wykorzystałam różne papiery, różne dodatki, oto efekt...

Z mostkiem... na słupkach umieściłam małe świecące koraliki-kwiatuszki od Danutki, szkoda że zdjęcie nie oddaje efektu jak pięknie się mienią.




Następna z karetą i koronkami.




I taka dziewczęca...



Para Młoda z sercem




Cierpliwości;) Już ostatnia, z Parą Młodą w ozdobnym kole i z moimi ulubionymi wykrojnikami...




Wszystkie mają w środku wklejone życzenia i kieszonkę na kasę;) Nie robiłam zdjęć, bo najzwyczajniej w świecie nie wyrobiłabym się na czas. Koleżanka zadowolona, ja również, no to  jakby było Wam jeszcze mało (hihi) pokażę zbiorczo;)



Chciałam jeszcze podziękować za karteczki i życzenia, dotarły do mnie w piątek(och ta poczta:( )
od ...
Ewuni

Lucynki

Dziękuję Wam moje kochane:)


Pozdrawiam cieplutko:)

17 komentarzy:

  1. Piękne karteczki! Jedna okazja, a każda nich jest bardzo wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ z Ciebie pracowita mróweczka, Aniu ;-)
    Karteczki są śliczne, delikatne i romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne karteczki zrobiłaś, kazda inna.
    poozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ANIU,
    TWOJE KARTKI TO PRAWDZIWE CUDO!!!!
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anuś, wszystkie kartki piękne, choć każda ma swoją własna urodę.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu podziwiam Twoją kreatywność . Zrobić tyle kartek na jedna uroczystość to było wielkie wyzwanie. Poradziłaś sobie wyśmienicie. Piękne papiery, piękne tekturki cudowne koroneczki. Jak dla mnie rewelacja, faworytki nie mam :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kartki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki ... pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są wszystkie. A tak naj naj naj to ta z karetą (taka bajkowa), no i para na mostku.
    Buziaczki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki w romantycznym stylu:) Ta z karetą jest super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle karteczek i rzeczywiście każda inna i każda piękna. Ta podłużna z koroneczkami jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne i eleganckie karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne, a zwłaszcza ta pierwsza, z młodą para na mostku. Kilka różnych kartek na jedną i tę samą uroczystość, to dopiero jest wyzwanie - chylę czoła przed Twoją kreatywnością.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu skąd Ty bierzesz tak fantastyczne pomysły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne karteczki super się prezentują :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)