Obserwatorzy

wtorek, 18 kwietnia 2017

Kwietniowe kartkowanie

W ekspresowym tempie chciałam Wam pokazać karteczki na kwietniowe wyzwanie u Ani.
W tym miesiącu projektantką jest Lidzia z bloga Misiowy Zakątek, wszyscy znamy ją jako Czarną Damę.
Lidzia zaproponowała:
Boże Narodzenie - żłóbek
Okolicznościowa - miś, misie
Wielkanocna - w kształcie jaja.
Jak w każdym miesiącu jest zamiennik, ale już nie dałam rady, zatem pokazuję co mam.
Zacznę od okolicznościowej, bo tylko z niej jestem zadowolona. Nie lubię robić do szuflady, robiłam akurat na chrzest, dlatego nie ma tu misia w roli głównej, ale są dwa jako dodatek.







Następne nie podobają mi się, dlatego pokażę je tylko w pojedynczych egzemplarzach.



Jeszcze tylko banerek 

Pozdrawiam Was ciepluteńko :) 

28 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Zwłaszcza ze słodką Amelką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki:) Mnie spodobała się ta wielkanocna, bo lubię takie kolorki i klimaty... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, mnie się bardzo podobają wszystkie trzy karteczki. Jajo jest niesamowite. Świetnie też wygląda niebieskie tło pod tekturą z szopką.
    Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak Ci się nie podobają ja chetnie przygarnę - dla mnie bomba💐
    Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ,bardzo mi się podobają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie baby :-)
    Karteczka z Amelka jest najfajniejsza :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I czego narzekasz kobito,że się nie podoba jak się podoba i to bardzo .Aniu jajeczko jest śliczne,z szopką też sobie extra poradziłaś a karteczka z chrztu to chyba nawet nie muszę pisać jaka jest .
    Pozdrawiam ciepluśko i poświątecznie ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu ja tam nie wiem czemu Ty tak marudzisz, te kartki są świetne, a ta z jajem to dla mnie numer jeden. Jest genialna !! Gazeta i sznurek i koronka to świetny zestaw. Kartka z szopką tez mi się bardzo podoba. A ta na chrzest to już miodzio z plasterkami miodu :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję , że mimo nawału prac znalazłaś czas na zrobienie kartek do zabawy.
    P.S. Jak by Ci się gdzieś zawieruszył kolaż kartek to poproszę, a jak nie masz to robię sama :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Anuś, skleroza postępująca;) Już uzupełniłam;) Dzięki za przypomnienie:)

      Usuń
  9. Śliczne kartki , ta na Chrzest przepiękna :)
    Zaciekawiła mnie też ta w kształcie jaja - ciekawie zrobiona !

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, marudzisz, kobieto, śliczne kartki, wszystkie trzy. I już!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się Twoje karteczki bardzo podobają, Aniu!
    A ta w kształcie jaja bardzo w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te które Ci się nie podobają są świetne, pamiątka chrztu również :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ANIU,
    TWOJE KARTECZKI ZAWSZE SĄ PRZEPIĘKNE. NIE MARUDŹ TYLKO ZACZNIJ PRODUKCJĘ PEŁNĄ PARĄ!
    CAŁUJĘ I POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu bardzo ładne kartki zrobiłaś,nie wiem czemu narzekasz,przecież nic im nie brakuje :)) więcej wiary w siebie kochana :)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Artyści tak maja, że nie zachwycają się swoimi pracami:) Tak, tak artystko dla mnie wszystkie są ładne, a jajeczko zachwyca. Ale Ty wiesz swoje...
    Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie coś się marudna zrobiłaś. Lata czy co? :) wszystkie karteczki są rewelacyjne. Bardzo klimatyczną jest kartka - jajo. Lubie takie klimaty. Szopka w dość nowoczesnym wydaniu nie jednemu się spodoba. Nie marudź więc, bo to że Tobie się nie podobają, nie znaczy wcale, ze nie spodobają się innym. Koniec, kropka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu kochana, możesz być z wszystkich karteczek zadowolona bo sa prześliczne i każda ma w sobie to coś. Choć rzeczywiście przyznaję że kartka pierwsza jest zdecydowanie numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne karteczki, a najbardziej podoba mi się ta w kształcie jajka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu nie wiem dlaczego nie jesteś zadowolona z karteczek mnie się bardzo podobają, szczególnie jajo;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie kartki piękne! Nie ma powodu do niezadowolenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka z maluszkiem rzeczywiście jest prześliczna ale i dwie pozostałe wyszły uroczo. Bardzo mi się podoba pomysł z jajem - no super!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super te karteczki są:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki:) A w szczególności jajo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka z maluszkiem jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są te kartki, serio! Nie wiem, co może się w nich nie podobać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)