Obserwatorzy

środa, 1 lutego 2017

Walentynkowe gadżeciki

Dziewczyny, idą mrozy, szaleje grypa, trzeba zadbać o męskie klejnoty!;)

Robię je co roku, więc i tym razem nie odpuściłam. Miałam tylko nadzieję, że przynajmniej jeden wpisze się w Danusi kolorek, a tu kicha;) No nic, może wymyślę jakąś papużkę;)


Słoń, chociaż moze też być mamut.)





Pyton


Diablątko


I jeszcze raz razem;)
Małgosiu, kiedyś pytałaś co powstanie z zakupionych włóczek... no to juz wiesz hihi.

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę wiele uśmiechu w pierwszym dniu lutego, i nie tylko:)

31 komentarzy:

  1. Hehehe...no tego się nie spodziewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałaś mnie za taką porządną kobietę hehe;)

      Usuń
  2. No i się uśmiałam 😁
    Zastanawiam się czy nie złożyć zamówienia 😆
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, może jakaś wymianka? :)

      Usuń
  3. Aniu, pomysłowa z Ciebie Babka!
    Nieźle się uśmiałam :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, na urlopie głupoty człowiekowi do głowy przychodzą;)

      Usuń
  4. Ekhm... Śliczne zwierzątka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, rozbawiłaś mnie dokumentnie- ochraniacze przewspaniałe. Czekam zatem na papużki :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie, leże pod biurkiem i kwiczę:)
    Rozumiem, że to tak zwany rozmiar uniwersalny:):):)
    Buziaczki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, tak tak Gosiu, rozmiar można powiedzieć uniwersalny, bo chociaż jest to jakieś XXXXXXXL żaden facet nie powie że za duży;)

      Usuń
  7. och!!!!
    Aniu, jesteś niesamowita.
    Miałam niezłą zabawę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, pięknie :-) Kiedyś znalazłam podobny u Syna w szufladzie po 18stce. Fajny, zwłaszcza na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś nieźle zakręcona ;-)
    Świetne te ubranka, czasem człowiek się zastanawia jak wywołać uśmiech na twarzy drugiej osoby. Taki prezencik z pewnością wywołuje pozytywne emocje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to się uśmiałam z "ochraniaczyków" na klejnoty:))) Słoń jest rewelacyjny:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anusia widze, że dobry humorek Ci wraca. Szczerze powiem że się nie spodziewałam po Tobie takich zbereźnych tematów :-) Ale się €śmiałam nieźle , wyobraziłam sobie mojego w takim ubranku ... hihi teraz ja zbereźna. Dobra idę stąd bo jeszcze cos głupiego napisze.
    A... słoń genialny !
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahahah ! Trzy razy czytałam , bo nie byłam pewna że dobrze rozumiem hahaha ! ALe JAJA! No to mnie zaskoczyłaś Kochana, ale tak mega pozytywnie Kochana. Uśmiałam się jak nie wiem co , musze jutro to Szymciowi pokazać hihihi Szczególnie ten Wąż hahaha Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. No padłam! Co prawda słonia już też kiedyś zrobiłam, ale diablątko? A już ten pyton po prostu mnie rozłożył na łopatki. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, takiego Pytona Jeszcze nie widziałam ☺️ świetny jest. Z resztą wszystkie ocieplacze są świetne. Kiedyś widziałam cały zestaw diabełków dla drużyny piłkarskiej z Poznania jeśli dobrze kojarzę😁

    OdpowiedzUsuń
  15. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Co roku padam ze śmiechu jak widzę te gadżety,oj Aniu, Aniu bomba, co tu dużo pisać .
    Uniwersalne rozmiarówki:)))
    Buziam

    OdpowiedzUsuń
  17. No kurde felek takich ubranek jeszcze nie widziałam. Hehehe Aniu widze że szaloną babką jestes. A juz myślałam ze taka poważna i porządna a tu prosze. Niespodzianka i to jaka miła. Uśmiałam sie zdrowo. Ubranka genialne i pewnie kazdy facet pokusiłby sie o taki stroj. Moja wyobraźnia włącza sie automatycznie i już widze te klejnoty ciepło opatulone. Pyton jest the best. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że słoń wpasowały się w temat u Danusi jest niebieski, biały i czarny. Mogą być inne dodatki, a że trochę więcej różowego niż białego Danusia zapewne przymknęłaby oko.
    Gadżety są fantastyczne. Chyba muszę dla mojego na walentynki udziergać 😂

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ochraniacze! Podziwiam Twoja pomysłowość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha i klejnociki ogrzane ;) Fajnie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)