Obserwatorzy

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Słoneczniki dla Agatki

Dziś szybciutko, bo u mnie rozgardiasz remontowy:( Poza tym dla mnie wakacje się skończyły, trzeba przygotować klasę, co roku musimy przeprowadzać się z sali do sali. Następna bezsensowna głupota, ale cóż na to poradzić:(
Nie wiem jakim cudem, ale udało mi się wywiązać z ostatniego comiesięcznego wyzwania. Dziś słonecznik na sierpniowe wyzwanie kwiatowe u Agatki



Ostatnio siedzę w kartkach, a że on do nich jakoś mi nie pasował, powstała zakładka. Wyszywana była z myślą o konkretnej osobie, która lubi czytać, a przy tym ma piękny ogród. Jeszcze nie trafił do właścicielki, dlatego więcej szczegółów nie zdradzę;)



Jeszcze tylko parę fotek z warzywnika, oczywiście zgodnych z tematem;)





Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję, że mimo mojej mniejszej aktywności, wciąż mnie odwiedzacie:)

30 komentarzy:

  1. Piękna zakładka dla lubiących czytać :-)
    ech słoneczniki, koniec lata i początek nowego roku szkolnego...
    Kiedyś to mnie bardzo cieszyło, a że nie chodzę już do szkoły ,
    to i wspomnienia się nasuwają :-)
    Pozdrawiam Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu śliczną zakładkę zrobiłaś,ten kto ją otrzyma na pewno będzie zadowolony :)
    Słoneczniki przecudnej urody,jak wszystko w twoim ogrodzie ;))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, zakładka przepiękna!!! Ktoś kto ją dostanie będzie zadowolony że hej!!! Uwielbiam słoneczniki, a Twoje zdjęcia z nimi są fantastyczne!!! Masz oko fotografa:)
    Pozdrawiam, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka jest piękna,a żywe słoneczniki masz śliczne:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zakładka i w sumie do mojego sal-u też pasuje, pozdrawiam serdecznie!
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Ada!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna słonecznikowa zakładka! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, taka bardzo letnia zakładka, chociaż jak zakładka, to książka, jak książka to i szkolne sprawy coraz bliżej, lecz z taką zakładeczką to lżej wejść w w te tryby :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka przepiękna - wzór idealnie komponuje się z czarnym tłem i złotą ramką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, zakładka cudowna- wiem, że do mnie nie trafi- ogrodu nie mam- ale chyba się domyślam, kto będzie się tą pięknością cieszyć ;) Co do zdjęć z ogrodu; widać owady uwijają się jeszcze by zdążyć jeszcze co nieco uszczknąć z kwitnących słoneczników :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu przepiękna zakładka:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, cudna zakładka i na pewno uszczęśliwi obdarowana osobę.
    Widzę, że słoneczniki masz pokaźne:)
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przepiękne słoneczniki!Jestem zachwycona !Ślicznie je wyhaftowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładka cudna a szczęściara będzie mogla w swoim ogrodzie się nią delektować 😆

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, zakładka po prostu śliczna: a Twój ogrodowy bardzo dostojnie się prezentuje.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała słonecznikowa zakładka! Pozdrawiam gorąco!:))

    cxxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna zakładka, uwielbiam słoneczniki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałą zakładkę wyczarowałaś. Zdjęcia słoneczników są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu
    słoneczniki i zakładka przepiękne. W moim warzywniku nawałnica zniszczyła prawie wszystkie słoneczniki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam słoneczniki,a zakładka super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna zakładeczka! Świetna kolorystyka, słoneczniki na czarnej kanwie super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O... Super zakładka. :-D Te haftowane słoneczniki wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyhaftowane słoneczniki. Ta, która otrzyma zakładkę bedzie zachwycona. Pięknie u ciebie 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. I jest moja taka piękna i cudowna że dech zapiera haha okulary muszę sobie sprawić by zobaczyć te tycie krzyżyki szok dosłownie szok jaka precyzja :) A ja się wylegiwałam i w niewiedzy pozostałam ;)
    buziak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)