Obserwatorzy

poniedziałek, 6 maja 2013

Ciągle to samo...

... czyli karteczki na Komunię. Taką, chociaż ciut inną, już pokazywałam - tym razem, zgodnie z zamówieniem  miała być z datą i bez życzeń, no i taka jest. Dziś poleciała do klientki, mam nadzieję, że się spodoba.


W ogrodzie z każdym dniem rozkwita coraz więcej roślin...

Magnolia "Susan"



 Migdałek trójklapowy

Tulipany w pełnym rozkwicie...




 Zaczynają rozkwitać pierwsze miniaturowe irysy - iris pumila

I sasanki... ciągle jeszcze czekam na jedną, chyba czerwoną.


Dziękuję tym koleżankom, które głosowały na Lenkę :) Dziś podano wyniki - Lenka zakwalifikowała się do finałowej piątki, teraz wszystko w rękach jury -  po profesjonalnej sesji zdjęciowej wybiorą zwyciężczynię. Pozostało tylko trzymać kciuki. Dziękuję w imieniu Lenki, jej Rodziców i Dziadków:)

Witam cieplutko moje nowe Obserwatorki:)
Wszystkim życzę samych słonecznych dni:)

11 komentarzy:

  1. ależ fantastycznie w tym twoim ogrodzie :) i pogoda piękna, u nas niestety ciągle leje

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna pamiątka i na pewno się spodoba :)) A kiedy ja pokażę taki cudny ogród? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnolie są cudne, a irysy bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta Twoja magnolia .Moja ciemna jeszcze nigdy nie kwitła.

    OdpowiedzUsuń
  5. ogród rozkwita każdym dniem !
    na pewno nawet robótki wykonujesz na podwórku ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka!A w ogrodzie masz przecudnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka świetna:)
    Ogródek jak zawsze super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka przepiękna :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, chyba mam tą samą odmianę magnolii, moja już prawie przekwitła.
    U Ciebie też wiosennie, pięknie...
    Cieszę, się,że sasanka się ujawniła i cieszy oko:-)
    Pozdrawiam cieplutko.
    Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka:) Podziwiam Twój talent:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiaty i piękna kartka.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)