Obserwatorzy

niedziela, 25 marca 2012

Wyniki candy

Nie będę Was już dłużej trzymała w niepewności... powiem tylko dwie rzeczy... Po pierwsze - bardzo się cieszę, że miałam tyle chętnych osób na moją niespodziankę. Po drugie - stwierdziłam, że losowania nie są na moje nerwy - chciałabym nagrodzić wszystkich, a tak się niestety nie da... no i w efekcie zamiast się cieszyć, ja się smucę...
W roli maszyny losującej, jak zwykle moja córcia - Andżela, tym razem Nikuś nie chciał sprawdzać poprawności losowania, obraził się, czy co?
 Rączka zanurkowała...
 ...i szczęściarą okazała się....
 
!!!  lutka22 !!! Z całego serducha gratuluję! Obie z Andżelą , chciałyśmy jak najszybciej sprawdzić kto wygral i rozerwałyśmy los...hehe

 Przykro mi się zrobiło i poprosiłam córcię by jeszcze raz zanurkowała ...
 Trochę mniejszą nagrodę pocieszajkę otrzyma ... !!! kasia_s5 !!!  Gratuluję!
Cukierasy wyślę w środę, mam nadzieję że się nie obrazicie. Niestety poczta w mojej mieścinie działa do 15-tej, a ja mam bardzo dłuuugo lekcje, ale w środę mam okienko, więc wyskoczę:)
Co wygrałyście pokażę we wtorek ... I nagrodę mam już przygotowaną, ale muszę dorobić pocieszajkę:)
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział i gratuluję szczęściarom:):):)

17 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wygrywających :) chyba sama zorganizuję jakieś candy :) muszę się zebrać w sobie i coś wymyślić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn.
    Dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam, miłego niedzielnego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Lutki!!! i Kasi.Też muszę coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyń!
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje Lutce !!!
    dzięki Aniu za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę, choć szczęście się do mnie nie uśmiecha. Zapraszam wszystkich na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję...i zapraszam na candy do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie było, dziękuję!!! Gratuluję szczęściarką:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nie masz pojęcia jak sie cieszę :) Wspaniała wiadomość na koniec dnia :) Poczekam tyle ile sie da :)
    JEszcze raz dziekuję bardzo,pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Lutki :) Dziekuję za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gratulacje dla zwyciężczyń :)) A Tobie dziękuję za zorganizowanie zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam malutkie (niestety) problemy z logowaniem, może teraz się uda????????

    OdpowiedzUsuń
  14. huuuuuuuuuuuuuurrrrra , udało się, hihihi, zapomniałam, że córcia mi hasełko zmieniła
    Anulko!!!!!! bardzo, bardzo dziękuję za Twoje i Andżeli rączki, to moja pierwsza wygrana!!!!!!!!! aż mi w brzuchu coś "gila" z radości, Buziaki dla Was i gratulacje dla Kasi, a pozostałym życzę wygranej następnym razem!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Lutki i Kasi.A to szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje dziewczynom!Tobie dziękuje za zabawę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)