Obserwatorzy

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Broszki

Wspominałam wcześniej, że robię"przypalanki" łącząc organzę, szyfon itp. z innymi materiałami. Niestety ostatnio mój orgaznizm uświadomił mi, że nie jestem robotem, zaczął się buntować, więc dokończyłam tylko dwie broszki, ale od razu się chwalę...
Pierwsza - w połączeniu z szydełkowym kwiatem...


 Przy okazji tworzenia tej broszki wpadłam na pomysł, wykonania tym samym sposobem kolczyków... i tak powstał komplecik.

 Druga broszka - sfilcowałam (na mokro) podstawę i środek



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, aż nie wiem która ładniejsza ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie podoba się kolorystycznie ostatnia a jeżeli chodzi o kształt - pierwsza !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie, obie piękne! Delikatne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!
    I dzięki za informację dot. mojej palemki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle śliczny i broszki i kolczyki .Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne broszki!
    Jestem pod wrażeniem twoich zdolnych rączek:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)