Obserwatorzy

piątek, 22 stycznia 2021

Kartki według mapki i ptasi przyjaciele

 Witajcie!

W tym roku rygorystycznie ograniczyłam ilość zabaw w których uczestniczę, pozostawiłam sobie tylko kartkową zabawę u Ani, bo bawię się z Nią od początku i żal byłoby przerwać. 

W tym roku tworzymy według mapek i dwóch wytycznych, na styczeń wytyczne TUTAJ

W styczniu są to kropki i kolor czarny. O ile kropki nie stwarzały problemu to już kolor i owszem;) Na Dzień Babci i Dziadka mi nie pasował, na Wielkanoc tym bardziej... na szczęście są jeszcze Walentynki;)

Wykorzystałam obie mapki, mam nadzieję że uda się tak przez cały rok;)

Pierwsza...





... i druga.




I obie razem


Od 6 stycznia miałam cudowną, śnieżną zimę! Od kiedy nie muszę dojeżdżać autkiem do pracy, uwielbiam taką;) W sumie to dojeżdżałam do 2005 roku, później pracowałam w mojej miejscowości, więc mogłam przejść spacerkiem, ale jak sobie pomyślę o tamtych dojazdach, do tej pory mam dreszcze, bo zimy były prawdziwymi zimami;) 

Teraz w końcu miałam przedsmak tej zimy, ...







... niestety od przedwczoraj roztopy.



Oby tylko mrozy nie wróciły, bo teraz rośliny bez śnieżnej pierzynki bardziej narażone.
Ptaszki mają nas, więc zima im nie straszna.











Dobrze że Jarusiowi zrobiłam szal i czapeczkę, bo zmarzłby bidulek, chociaż nie powinnam tak o niego dbać;)
Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze:) Pozdrawiam cieplutko:)

31 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Aniu, a najbardziej podoba mi się ta z myszkami. U nas śniegu już prawie nie ma i nie tęsknię za nim. Miejmy nadzieję, że będzie w miarę ciepło. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki! Ta z myszkami rewelacyjna :-) Portrety ptaszków cudne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, świetnie sobie poradziłaś z mapkami i czarny kolor pięknie tu pasuje do czerwieni.
    Jak Ty to robisz, że ptaszki tak Ci pozują? Moje balkonowe sikorki bardzo nie lubią, jak robię im zdjęcia i uciekają (więc porzuciłam próby, żeby ich nie niepokoić).
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki!!! U nas też śnieg się już topi. Wspaniałe zdjęcia !!! Sympatyczne ptaszki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki bardzo ładne!
    U mnie też roztopy, ciekawe jaki będzie luty?!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu niezmiernie się cieszę, że zostałaś w mojej zabawie. Kartki na Walentynki z kolorem czarnym wyszły Ci rewelacyjnie!! To połączenie z czerwienią to był strzał w dziesiątkę.
    To zdjęcie niewyśrodkowane to efekt małego odstępu, jak byś przed nim dodała jeden enter, spoko by się dało wyśrodkować. A zdjęcia zimy rewelacyjne !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Anulka:) Stwierdziłam, że po prostu muszę pisać i wstawiać bez żadnej ingerencji z mojej strony:( Przy tym źle wyśrodkowanym obrazku chciałam poprawić, podniosłam go do góry i w oknie roboczym posta wylądował obok tekstu i nic nie mogłam z tym zrobić:( No cóż, nie pokocham się z nową wersją bloggera, bo przede wszystkim brak mi cierpliwości na obchodzenie tych wszystkich pułapek. Uważam, że jeśli wprowadzają coś nowego, to powinno to być rzeczywiście ułatwienie, nie utrudnienie.

      Usuń
  7. Aniu poradziłaś sobie znakomicie z czarnym kolorem. Fakt, że czerń w kartkach to trudny temat. Połączenie z czerwienią zawsze elegancko wygląda. Gratuluję. Nie wiem czy mnie uda się zrobić w dwóch wersjach, bo i z jedną mam problem. Zdjęcia jak zwykle rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki, jakie świetne te myszki z ogonkami! mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki. Zdjęcia z ptaszkami przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodkie te kartki zrobiłaś. Są po prostu przeurocze i fantastyczne.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Aniu. Bardzo urodziwe zrobiłaś karteczki. Biedronkowe karteczki:) Obie piękne. I takie wesołe.
    U mnie jeszcze bardzo śnieżnie. Ale dziś na plusie i śnieg zaczął topnieć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki są prześliczne :-) Te czarne myszki przypomniały mi że w dzieciństwie miałam taką "wykrojnikową" czarna myszkę Miki z plastiku.

    Po śniegu w mojej części nadmorza ani śladu, ale jest szansa na "drugą falę", bo przyszło ochłodzenie i właśnie pada śnieg z deszczem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś taka szaruga, ze przyjemnie popatrzeć i powspominać widoki sprzed kilku dni. Zima ma wiele zalet, niekomunikacyjnych rzecz jasna ;-) Super karteczki wyczarowałaś. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zima była jak marzenie, w sumie szkoda że tak krótko. Uśmiałam się bo ja każdego ranka mruczałam do siebie: "dobrze, że do pracy jechać nie muszę".
    Połączenie koloru czarnego i czerwonego zawsze wychodzi świetnie - obie karteczki są śliczne i bardzo efektowne. Miłego weekendu Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie kartki są prześliczne:) a co do zimy, to u nas dzisiaj raczej wiosennie i do tego z halnym wiatrem, którego bardziej od zimy nie lubię, ale co zrobic, z naturą nie wygramy.
    Pozdawam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne kartki:-)
    Lubię białą zimę, tylko potem tej chlapy już nie. Dobrze że dzieciaki choć przez chwilę mogły się na śniegu pobawić:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki sa przecudowne, a sesja naprawdę widzę, że udana. Chociaż na zdjęciach mogę poczuć aurę zimy, której u mnie nie ma.
    Serdeczne pozdrowienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, piękne karteczki. Połączenie czerwieni i czarnego zawsze dobrze wygląda :) Zima była piękna i widzę, że u Ciebie też pełno ptaszków. U nas od roztopów mniej przylatuje... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne karteczki Aniu no wspaniali goście cię odwiedzają, o i jeden nawet u ciebie zamieszkał ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Cię tam pieknie zasypało Aniu :)Zdjęcia ptaszków uwielbiam. A kartki w tych kolorach wyszły Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super karteczki, fajne połączenie bieli,czerwieni i czerni:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki, faktycznie walentynki to dobra okazja do zrobienia karteczek :) przepięknych masz ptasich przyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne obie karteczki Aniu, połączenie kolorystyczne idealnie pasuje, bardzo fajny pomysł na kartki walentynkowe:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne są kartki, takie inne, radosne, no świetne, pomysłowe na całego. :))) Śnieg tak mnie cieszył, szkoda, że już go nie ma, ale nadzieja, że jeszcze przyjdzie jest. hehe Cudne zdjęcia wykonałaś i miło się na nie patrzy, czuć miły klimat. Nie dziwię się, że ograniczyłaś zabawy. Jeszcze raz życzę, by Twoje i córci marzenia się spełniły. :)))))))) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki są cudowne,a zimy tylko Ci pozazdrościć:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, a słyszałaś o tym:
    https://menway.interia.pl/styl-zycia/ciekawostki/news-lazurka-tlumy-ludzi-zebraly-sie-ogladac-ptaka-nie-widzianego,nId,4972179
    Byłyśmy z Mamcią niepocieszone, że nie zawitała do nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gosiu, właśnie dzięki temu artykułowi w ogóle dowiedziałam się o istnieniu takiej sikorki. Zakochałam się w niej:) Może kiedyś i do Was i do mnie przyleci;)

      Usuń
  27. Fajne karteczki. A ptaszyny cudne :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartki są przepiękne :) soczyste...Zima jak u nas:) Idealnie na spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne kartki, super kolorystyka. Fajne widoki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)