Obserwatorzy

niedziela, 14 października 2018

Anielsko

Witajcie!
Dziś chciałam się Wam pochwalić;)

Wczoraj, sprzątam sobie w domu, nagle... dzwonek do drzwi. Wpada koleżanka i mówi że mam gościa który nie może wejść, więc szybko mam schodzić na dół. Najpierw pomyślałam że przyszła z wnukiem, schodzę, przed drzwiami nie ma nikogo, wychodzę przed furtkę, a tam...
... Basia!!! Zmusiła męża, by zawiózł ją najpierw do jednej koleżanki, a później razem przyjechały do mnie;) Basia nie mogła wysiąść z samochodu, ale przywiozła mi prezent...
To taka osoba, której nie da się przetłumaczyć, że robimy to dla niej, że nie trzeba... musi zawsze wszystkim podziękować, no i dostałyśmy (koleżanka również) Anioły...

 Ciarki mnie przeszły, po odjeździe Basi trochę sobie popłakałam... Mam nadzieję, że póki nie wyzdrowieje, wszystkie Anioły Ją będą otaczały swoją opieką.


Zgodnie z tytułem posta to nie jedyny Anioł jaki w tym tygodniu zagościł w moim domu.

Podziwiając cudne aniołeczki jakie robi Agnieszka zapragnęłam takie mieć. Potrzebowałam kilkanaście (na razie nie mogę powiedzieć po co), umówiłam się z Agnieszką i w tym tygodniu dotarły, ale nie same;)

Do aniołków Agnieszka dołożyła mnóstwo wszelkiego dobra! Zresztą zobaczcie...




Agnieszko, jeszcze raz dziękuję:) Zaskoczyłaś mnie kompletnie!

Chciałam się jeszcze pochwalić karteczką od Beatki, od aniołka, który zawsze o mnie pamięta:)
Dziękuję Kochana:)

A na koniec parę anielskich widoków ogrodu, zapraszam...




 Irga błyszcząca. Przez cały sezon niepozorna, jesienią płonie na rabacie i przyciąga wzrok.


Berberys

Bonica wciąż obficie kwitnie.

Widok z góry



Pozdrawiam Was ciepluteńko i życzę wspaniałego tygodnia:)

17 komentarzy:

  1. Przepiękny prezent od Basi, aż się wzruszyłam, dziewczyna ma złote serce.:) Wspaniałości zawitały do Ciebie Aniu od Agnieszki, a ogród - cudowny, bajeczny. Serdeczne uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim Aniu, przyjmij najlepsze życzenia" nauczycielskie".
    Basia jest osobą o wielkim sercu. Twoje jesienne kadry są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty do Ciebie dotarły! Podziwiam jesienne uroki ogrodu i przesyłam moc pozdrowień:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie dobro serca musi do Basi powrócić. Nie może być inaczej. Niechaj wszystkie Anioły świata strzegą jej i chronią. Widoczki z ogrodu świetne. Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te kolorki w ogrodzie... cudne.
    Aniu kochana piękne anioły dostałaś. Niech te wszystkie aniołki strzegą Basię, Ciebie i nas wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny gest ze strony Basi i piękny Anioł, niech i nad nią czuwa.
    W grodzie cudowna jesień te kolory zachwycają. Bardzo lubię tą porę roku.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę Aniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną anielską parę dostałaś!!!!
    Cieszę się, że aniołki Ci się podobają :) :)
    Przydasie niech Ci służą do Twoich wspaniałych prac!!!
    Pozdrawiam ze słonecznego Jasła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny anioł,niech Cię strzeże,Basię również.
    Paczuszka od Agnieszki super,tyle dobroci ...
    Jesień piękna u Ciebie,mieni się kolorami,jak w bajce.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prezenty dostałaś!!! W ogrodzie przepięknie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anusiu, to wspaniałe, że wokół nas jest tyle aniołów.
    Twój ogród wygląda jak zaczarowany.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory i ogród!!
    Aniołki wszystkie śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie wizyty i prezenty to sama radość. Piękny ogród. pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty od Basi i Agnieszki :) Super zdjęcia z ogrodu. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny anioł od jeszcze piękniejszego Anioła;
    w ogrodzie fajniutko, cieplutko, czyściutko nie to co u mnie ...
    pozdrawiam Anula :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te aniołki od Agnieszki to pewnie do uczniów trafią, a ten od Basi prosto z serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty, a aniołki Agnieszki są cudowne! Podziwiam je zawsze u niej na blogu :)). Zdjęcia ogrodu są cudowne, bajkowe!!! Piękną porę roku mamy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)