Obserwatorzy

niedziela, 15 stycznia 2017

Na 80. urodziny i przeczytane

Weekend się kończy, humoru brak, poza tym łapie mnie jakieś choróbsko:( Byle tylko wytrzymać do ferii, ale do nich jeszcze dwa najgorętsze tygodnie:(

Króciutko...
Miałam zamówienie na karteczkę na piękną, osiemdziesiątą rocznicę urodzin, zrobiłam, uroczystość już się odbyła, więc pokazuję.





Przeczytałam "Kochanek pani Grawerskiej" Krystyny Śmigielskiej.
Wypożyczyłam ją, ponieważ poruszała podobny wątek(syndrom sztokholmski) do wcześniej przeczytanego "Czułego punktu" opisanego tutaj.
Niestety, nie podobała mi się. Brak tempa i jakiegoś rytmu akcji, często bezsensowne zachowania postaci, no i przede wszystkim wmieszana polityka, na którą mam alergię:(
Książka ma 400 stron. Przeczytałam, bo nie potrafię odpuścić, ale lektura nie dla mnie.


Życzę Wam miłego tygodnia i oby jak najszybciej minął;)

21 komentarzy:

  1. Anuś, karteczka na +6, bardzo mi się podoba.
    Życzę dużo zdrówka, dobrego tygodnia i ... oby do ferii.
    Cieplutko pozdrawiam:)
    A jak znajdziesz ciutke czasu, to proszę o schemat na zielona serwetkę w tulipany. Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wspaniała i elegancka karteczka. Trzymaj się i nie daj choróbsku.
    A u mnie własne ferie się zaczęły.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękna karteczka Dama w kapeluszu jest świetna a ten bukiecik uroczy. Podziwiam zawsze Twoje kartki za te detale które nadają im niepowtarzalnego klimatu, tak jak ta malutka biedroneczka :-)
    ALe masz samozaparcie , ja bym nie czytała książki która mi sie nie podoba, a z Ciebie widze uparciuch :-)
    Niech Ci szybko czas zleci do ferii .
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu książkę bym rzuciła w kąt przy drugim stwierdzeniu " bez sensu" podziwiam Cię za ukończenie.
    Kartka piękna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, karteczka jest przepiękna!
    A na ferie też czekamy z dziećmi jeszcze dwa tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba kartka.Zdrowiej szybciutko. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu karteczka cudna a ta tekturka jest przepiękna ,więc całość jak dla mnie na szósteczkę jak nic.
    Podziwiam za upór :)
    Buziaki poniedziałkowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, idealna dla starszej pani:)
    Też tak mam, że czytam do końca książkę, mimo, że nie podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. któremu ptaszkowi wyrwałaś piórko! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kartka! ja też staram sie czytam wszystkie książki do końca, pomimo że mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,przepiękną karteczkę stworzyłaś:) Ja niestety jak mi książka nie idzie zostawią ja,bo szkoda mi czasu.Na szczęście zdarza się to sporadycznie:))Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej Aniu czym prędzej, żebyś ferie spokojne miała. Kartka piękna, te pomarańczowe kwiatuszki ładnie ją ożywiają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka bardzo stosowna do okazji. Piękna kolorystyka i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka :) U nas ferie w pełni

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka bardzo fajna i pięknie skomponowana. Tekturka dodaje jej dostojności na jaką zasługuje jubilatka. Aniu ślicznie. Podziwiam za zamozaparcie przy czytaniu czegoś , co przyprawia o niechęć. Ja rzuciłabym taką książkę w kąt i nigdy więcej do niej nie wróciła. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna, elegancka karteczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam Aniu nadzieję, że się trzymasz nadal i żadnej chorobie nie poddajesz. Karteczka jest cudna, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapelusze to moja słabość- przepiękna pamiątka urodzinowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna karteczka taka elegancka, dostojna :)
    To kolejnej fajnej lektury Aniu i nie daj się pogodzie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)