Obserwatorzy

piątek, 26 czerwca 2020

Podziękowanie dla wychowawczyni

Witajcie!
Dziś zakończenie roku szkolnego... Dziwny rok, dziwne zakończenie. Myślę że wszyscy mieli już dosyć, zarówno uczniowie, rodzice jak i nauczyciele, i już przed wakacjami wszyscy tęsknią za normalną szkołą;) Dla mnie był to pierwszy rok emerytury kompensacyjnej i powiem Wam, że wznosiłam ręce do nieba i dziękowałam Opatrzności, że podjęłam taką decyzję. Nawet moja córcia wciąż powtarzała, że dobrze że jestem na emeryturze, bo znając mnie wiedziała jak bym to wszystko przeżywała, a domownicy musieliby mnie omijać z daleka hihi. Na szczęście ominęło mnie to wszystko, a na dodatek wczoraj usłyszałam wspaniałe wieści - obecna wychowawczyni mojej byłej klasy (obecnie skończyli czwartą) jest z nich bardzo zadowolona, nie może się ich nachwalić, a to oznacza, że przez trzy lata świetnie ich przygotowałam, to dla mnie najlepsza nagroda.

Dziś chciałam Wam pokazać karteczkę-podziękowanie dla wychowawczyni, też klas I-III, za trzy lata nauki. Karteczka robiona była dla wnuczki mojej koleżanki, na cito;)

Rzadko się to zdarza, ale z pracy jestem zadowolona, dlatego musicie przeżyć dużą ilość zdjęć;)

Długo zastanawiałam się nad kolorystyką i dobierałam papiery, w końcu znalazłam w odpowiadającej mi kolorystyce, w dodatku z cyframi, kleksami, według mnie świetnie pasują dla nauczycieli klas młodszych.








I jeszcze raz ...

Kartka jest wykonana na zakończenie roku szkolnego, który zawsze jest w czerwcu, więc wydaje mi się że wpisuje się w czerwcową zabawę u Reni
Na dziś tyle.

Wszystkim uczniom, rodzicom i nauczycielom  życzę wspaniałego wakacyjnego wypoczynku:)
Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze:) Pozdrawiam:)

24 komentarze:

  1. Już nie raz się przekonałam, że te kartki robione "na szybko" wychodzą super, mi to nieraz nawet lepiej niż te nad którymi siedzę dłużej :) Prześliczna karteczka Aniu, na pewno się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest, ale stres zawsze taki sam;)
      Dziękuję Lidziu:)

      Usuń
  2. Aniu, super kartka. Coś w tym jest - prace robione na szybko bywają naprawdę fantastyczne. Może to dlatego, że człowiek nie ma czasu "przedobrzyć":)
    Niesamowita róża.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację Gosiu, ale tak jak pisałam Lidzi - stres zawsze niezły;)
      Dziękuje Kochana:)

      Usuń
  3. Aniu cudnie jak zawsze. Tekturki jak zawsze sprawdziły się idealnie i idealnie dopasowane. Papiery jak najbardziej pasują . Swoją drogą strasznie jestem ciekawa Twojego zbioru tekturek bo zawsze znajdziesz coś co idealnie pasuje do okoliczności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anulka:)
      Swoje tekturki i inne przydasie kiedyś pokazywałam tutaj... http://zycienitkmalowane.blogspot.com/2019/11/karteczki-na-osiemnastke-i-czesc-mojego.html
      Mam ich dużo i wciąż uzupełniam, lubię mieć z czego wybierać;) Andżela mówi że w przydasiach mam ukryty majątek hehe.

      Usuń
  4. Oj, trudny był to rok. A może raczej półrocze. Miejmy nadzieję, że kolejny będzie mniej zwariowany. Cudowna karteczka.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, chociaż niestety nic na to nie wskazuje.
      Dziękuje i pozdrawiam Karolinko:)

      Usuń
  5. Przepiękna kartka na osłodę tak trudnego roku dla nas wszystkich. Przyznam, ze jak słyszałam, że od września może być powtórka to cierpła mi skóra.
    Aniu dziękuje za pamięć o zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mówią o powrocie do szkół, ale trudno w to uwierzyć.
      Dziękuję Reniu i pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Czyli Opatrzność nad Tobą czuwała, gdy podejmowałaś decyzję o emeryturze. :) Często dopiero po jakimś czasie możemy się cieszyć efektem naszych decyzji i sądzę, że to ten przypadek.
    Kartka bardzo pasująca na zakończenie roku, masz oko do papierów.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu miałam już dosyć tych głupich decyzji rządzących, rosnącej górze bzdurnych papierzysk, a i tak większość ludzi twierdziła że nauczyciele to lenie i obiboki, to było przykre.
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Oo, to samo czułam, gdy rezygnowałam z bycia bibliotekarką. Na początku było mi troszkę ciężko, ale teraz uważam, że to była najlepsza decyzja pod słońcem.

      Usuń
  7. To był trudny rok dla nauczycieli i dla uczniów. Aniu, przepiękna kartka.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka i jakże słuszna decyzja!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna karteczka, piękna pamiątka. Oj ja już się strasznie ciesze, że to wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe podziękowanie Aniu! Tak, to był dziwny rok szkolny, w ogóle ten rok 2020 jest inny, niech wszystko co złe jak najszybciej przejdzie do przeszłości. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie trudno mieć nadzieję, ale może mimo wszystko wyjdziemy z tego.
      Dziękuje Maksie i pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kartka jak zwykle urocza i idealnie skomponowana. Pani wychowawczyni zapewne była zachwycona. Nie mogło być inaczej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te fioletowo-niebieskie kleksy bardzo mi się podobają i od razu przykuły mój wzrok - to po prostu moja kolorystyka. Kartka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)