Obserwatorzy

niedziela, 21 lutego 2016

Karteczkuję z Anulką

Czas osiąnął jakieś kosmiczne przyspieszenie, wciąż gonię z wywieszonym jęzorem, z niczym nie wyrabiam, ale karteczkowania u Anulki nie mogłam i nie chciałam odpuścić. Karteczki nie są wysokich lotów, ale są.

W lutym ma być serduszko, kurczak i bałwan.
Oto moje wypocinki;)

Pierwsza karteczka z serduszkiem.
Zrobiłam ją dla Julki - miłośniczki myszki Mikki i jej przyjaciół.



Może też macie ochotę sprawić Jej przyjemność.
                                                          
                                                                  Julka 27.02 kończy 8-lat.
W październiku '13 roku zachorowała na ostrą białaczkę limfoblastyczną. Przeszła przez ciężkie cykle chemioterapii, wraz ze wszystkimi powikłaniami, walczyła o życie na oiomie.
W pażdzierniku 2015 r-ku zakończyła chemię podtrzymującą. Po dwóch latach leczenia wygrała walkę z rakiem .
Ponadto Julcia urodziła się z wadą genetyczną - zespołem Downa - jest bardzo kochanym dzieckiem.
marzą jej się KARTECZKI na urodzinki... 

Największa fanka myszki Mikki i całej reszty postaci z Klubu Przyjaciół Myszki Mikki LICZY NA WAS!


Sprawmy jej radość, wyślijmy karteczkę!


Julia Frącek
Świerkowa 16/5
82-300 Elbląg


 Druga karteczka z kurczaczkiem...



I trzecia, najskromniejsza, z bałwankiem, a właściwie z bałwankami;)


Jeszcze tylko kolaż...

... i banerek do zabawy u Ani...


... i uciekam rzucić się żabie na pożarcie;)

Pozdrawiam cieplutko:)

31 komentarzy:

  1. Aniu strasznie się ciesze , że mimo braku czasu zrobiłaś karteczki na moja zabawę i na dodatek takie ładne karteczki. Wszystkie mi się bardzo podobają. I cieszę się niezmiernie, że koljna karteczka poleci do chorej Julki. Sporo już karteczek z serduszkiem właśnie dziewczyny przeznaczyły dla Julki.
    Wszystkie Twoje karteczki mają to coś i cieszę się, że powiększą Twoje zapasy.
    Buziaczki wielkie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, nie zgadzam się z tym co napisałaś. karteczki są wszystkie cudne :)czerwona oczywiście naj,naj, ale dwie pozostałe także piękne :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu śliczne karteczki,szczególnie ta z serduszkiem,taki słodziak :))
    Pozdrowienia przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu śliczne karteczki poczyniłaś na Anulkową zabawę .Ten papier w kropki jest superaśny, takiego jeszcze nie widziałam .
    Buziole kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie karteczkujesz Aniu! Wszystkie karteczki mają swój niepowtarzalny urok!
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, ja akurat wolę prostotę;) a te szydełkowe drobiazgi nadają im niepowtarzalnego ciepła i uroku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki.Też mi się podobają te dodatki szydełkowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne i jakie dopracowane te Twoje karteczki. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są urocze : ) ale najpiękniejsza to ta dla Julki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są urocze Aniu ale ta z myszką od razu przyciąga wzrok. No i podoba mi się Twoje gniazdko - fajny pomysł. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas nie przyśpiesza, to my coraz więcej na siebie bierzemy. Kartka dla Julki prześliczna i to dziergane serce takie fajniutkie, ta z bałwankami w moich ulubionych kolorach, a szydełkowy kurczaczek milutki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne karteczki:) Ta z gniazdkiem - to moja faworytka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się też podobają wszystkie karteczki są urokliwe:) Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, prześliczne karteczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie super, wszystkie, bałwanki też są świetne, bo ja uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki wyczarowałas:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki. Lubię motyw Myszki Miki i nie ukrywam, że ta podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne szydelkowe elementy, urokliwe karteczki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe karteczki! Ta z myszką Mini jest boska. Dobre masz serduszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne kartki zrobilas, mimo braku czasu. Julka naprawde zostanie na swoje 8 urodziny obdarzona :)
    Mnie najbardziej podoba sie ta wielkanocna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne karteczki wykonałaś :) Julce już karteczkę wysłałam, razem z tą do Pauliny, o dziewczynce pisała nasza blogowa koleżanka Aneta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycające karteczki. Piękne serduszko dla Julci, uroczy kurczaczek szydełkowy i wesołe bałwanki :-) Wszystkie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne karteczki robisz wszystkie. Właśnie niedawno oglądałam fotorelacje z urodzin Julki i masę tych karteczek dostała. Aż miło było patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne kartki, szczególnie ta z Myszką :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeurocze wszystkie karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)