Obserwatorzy

wtorek, 27 marca 2012

Cukierasy

Jak obiecałam tak pokazuję, co jutro poleci do moich wylosowanek.
I nagroda dla lutki22...

Nagroda II dla kasi_s5
Mam nadzieję, że się nie zawiodłyście na mojej niespodziance:)

Chciałabym jeszcze przeprosić wszystkich, że nie zaglądam na Wasze blogi, ale ostatnio tyle mi się zwalilo na głowę, że nie wiem czy śpię czy nie, czy w ogóle istnieję?
Chodzę jak w transie, z bezsilności wściekam się na wszystkich i bryzgam wokół jadem jakem skorpion! Moja córcia już mi schodzi z oczu, chociaż nic nie zawiniła. Po prostu w pracy kocioł,  na dodatek wzięłam na siebie zbyt dużo obowiązków, którym już nie mogę podołać, no i świąteczne porządki.
W święta wyruszę w podróż po Waszych blogach. Buziaczki:)

6 komentarzy:

  1. Piękne prezenty!!! Wszystkie, ale najbardziej podoba mi się kartka z jajkiem na łące, śliczna!!!
    Wytchnienia życzę i spokoju w sercu:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Aniu... ja też zawalona pracą a tak mi się nic nie chce robić ... to przez tę wisielczą pogodę...
    śliczne cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności przygotowałaś:)dziękuje z całego serducha za znaczki,które dzisiaj do mnie od Ciebie przywędrowały:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu właśnie otrzymałam Twoja przesyłke,jest cudna,najbardziej podobaja mi sie korale :) Są piękne :) Bardzo,ale to bardzo dziekuję za wszystko :)mam nadzieje,że sie nie pogniewasz jak "pożyczę" sobie Twoje zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, bardzo się cieszę, że cukieraski dotarły i że Ci się podobają. Oczywiście - pożyczaj zdjęcie. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam!!!!!!! dostałam nagrodę!!!!!!!!!! jeszcze się nie nauczyłam wklejać zdjęć do blogów ale muszę Anię poprawić. Tam był jeszcze batonik. Tak smaczny, że zniknął prawie w mgnieniu oka, a było to tak. Wracam wczoraj z pracy a tu już córka z Jędrkiem siedzą a na stole paczuszka. Jędrek nóżkami przebiera. Otwieram paczkę a mały wodzi oczami od batonika na mnie, i znowu na batonik i wreszcie nie wytrzymuje: Bacia, poproś mnie żebym się poczęstował. Córka próbuje mu wytłumaczyć, że to batonik Baci, a mały z powagą: ale ja się z Bacią podzielę!!!!
    Anulko, takim to sposobem zrobiłaś mi niespodziankę a Jędrkowi radochę
    Wielkie dzięki!!!!!!! Kurka już siedzi na honorowym miejscu a jajeczko podwieszone na lampie (ochrona przed "serdelkami"), kwiatuszek przypięty do zielonego sweterka, paseczek na razie leży, a karteczka przy biurku!!!!!! BUZIAKI!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)