Obserwatorzy

środa, 29 września 2021

Kartka według mapki i przeczytane we wrześniu

 Witajcie!

W tym miesiącu również jedna karteczka. Może w zimowych miesiącach będzie lepiej.



Kartka stworzona według drugiej mapki i zawiera wszystkie wytyczne. Może kiepsko widać tą falującą część, ale jest nią koronka.

Kartka oczywiście na zabawę u Ani



A teraz relacja z przeczytanych książek.

Marek Stelar "Sekta" 420 s., kryminał
To druga część cyklu Nadkomisarz Rędzia (pierwszą - "Blizny" przedstawiałam w sierpniu). Świetny kryminał, dałam 8/10


Katarzyna Puzyńska "Martwiec", 520 s,, kryminał
To już trzynasta część serii Lipowo. Pomimo, że z dwunastą częścią trochę się namęczyłam, to jednak Martwiec przywraca mi wiarę w autorkę. Dałam 8/10




Edyta Świętek "Dom lalek", 368 s., literatura obyczajowa
Bardzo lubię autorkę, ale ta książka mnie nie powaliła, czytałam o wiele lepsze. Dałam 6/10


Katarzyna Michalak, seria Między słowami:
1. Ścigany, 320 s.
2. Drań, 276 s.
Tym razem Pani Kasia mnie zaskoczyła. O ile pierwsza część bardzo mi się spodobała (chociaż były momenty, które ciężko się czytało jak na ten rodzaj literatury), to w drugiej autorka popłynęła, lubię brutalne opisy, ale w kryminałach.




I ostatnia w tym miesiącu pozycja...
Max Czornyj "Krew",  352 s., kryminał 9/10
To już ósma część z komisarzem Erykiem Deryło. Uwielbiam kryminały tego autora. Słynie on z bardzo mocnych, brutalnych opisów zbrodni. Przyznam się że często, przy najbrutalniejszych opisach czytam co któryś wyraz;) To tak jakby ktoś lubiący horrory oglądał je jednym okiem znad kołdry hehe.


A oto wynik mojego dzisiejszego pobytu w bibliotece ;)

Na zakończenie mój ukwiecony balkon i motylki.













Pozdrawiam Was ciepluteńko:)


18 komentarzy:

  1. Kartka bardzo ładna.
    Lektury wybieramy bardzo różniące się, ale K. Grabowskiej był przeczytała :) Szczególnie na takim balkonie. Wspaniale tam masz!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dziękuję Ci bardzo za tą jedną kartkę. Jest super i choć fiolety trudno się fotografuje , to wyszła Ci świetnie.
    Gratuluję również ilości przeczytanych książek. Michalakową czytałam całą i fakt w tych dwóch książkach są bardzo drastyczne opisy. W sumie to szkoda że autorka całkowicie zniknęła z pola widzenia, bo dobrze mi się ją czytało.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny balkon 🙂 mój na jesień wygląda już trochę gorzej.
    Książki wydają się ciekawe, szczególnie te pierwsze. Kartka też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, piękny wynik czytelniczy, piękny balkon.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, śliczna karteczka i jak zawsze piękny wynik czytelniczy. Balkon masz cudowny, no i te motyle.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna karteczka Aniu, a kwiatki zachwycają. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu!
    Kartka prześliczna, balkon zachwyca kwiatami. Ciągłe deszcze zniszczyły wszystkie kwiaty i Eryk już balkon posprzątał. Nie przepadam za kryminałami. Zainteresowała mnie Katarzyna Grabowska. Muszę zarezerwować coś z jej ksiązek.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! Kartka cudna! Stosik do przeczytania imponujący azdjęcia motyli zachwycające :-) Piękny masz balkon :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz pięknie ukwiecony balkon Aniu, jest bajecznie! Karteczka niezwykle urokliwa.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam fiolet, więc i kartka bardzo mi się podoba. Wynik czytelniczy jak zawsze świetny, a Czornyja także mam w planach. Jaka słoneczna i kolorowa jesień u Ciebie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka, przepiękny balkon... I jakie dobre czytelnicze łowy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna karteczka Aniu :) o wspaniały wynik czytelniczy - no i mam zaległości w Lipowie haha ;) Ale stosik nic nie znam - zapowiada się październik zaczytany :)
    łał jak kolorowo u ciebie w ogrodzie jak na razie pogoda uprzejma jest i możemy cieszyć się urokami jesieni :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna kartka, ale za to jaka urokliwa :) Za to widzę masz trochę więcej czasu na czytanie, ja ostatnio jakoś nie mogę go dla siebie wykrzesać :) A balkon masz przepięknie ukwiecony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna kartka powstała:) Aniu u mnie też tylko jedna, ale co zrobić, jak obowiązków coraz więcej?
      Pozdrawiam serecznie

      Usuń
  15. Aniu karteczka piękna, te kwiaty cudne, Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka może jedna,ale za to jaka?!
    Cudna🙂🙂🙂
    Ja też wracam tak z biblioteki.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)