Obserwatorzy

środa, 2 grudnia 2020

Koronka, filc i karteczka...

 czyli prace na trzy zabawy.

Na szczęście już wyrobiłam się z grudniowymi zabawami, bo później wiadomo - szaleństwo świąteczne. 


Na pierwszy ogień idą bombki z gipiurą/koronką, bo tym razem w zabawie u Ani - Kości zostały rzucone

Dopiero teraz doczytałam, że zabawa skończyła się w listopadzie hehe, no trudno, mam nadprogramowe;)


wyrzuciłam 1 i 1, co w tabeli oznacza koronkę.


Wcześniej robiłam już dzwonki i łezki z gipiury, teraz bombki. Na razie trzy o średnicy 10cm i jedną 14 cm.





Następne prace są na zabawę u Reni "12 Prac Rękodzielniczki"


Na ten miesiąc wytyczne to coś białe lub puchate oraz ukończenie ufoka. W szufladzie zalega kilka prac, ale skoro ich wcześniej nie skończyłam to w grudniu na pewno nie dam rady, dlatego wybrałam - coś puchate, czyli u mnie bombki filcowane na sucho. Jakby co to jest też biel;)

Bombka z zimowym krajobrazem ma 15cm, natomiast jednokolorowe 10cm. 





I ostatnia praca to kartka na zabawę u Ani, gdzie w grudniu obowiązują wytyczne jak poniżej...



Tym razem kartka w prostokącie, słusznej wielkości , bo ma 21x13cm. Są wszystkie trzy wytyczne;)


I na tym zakończyłam grudniowe zabawy(oprócz czytelniczych). Bardzo dziękuję organizatorkom za wkład włożony w ich przygotowanie. Podziwiam:)

Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze:) Pozdrawiam cieplutko:)

26 komentarzy:

  1. Aniu, śliczne bombki, a te gipiurowe to prawdziwe mistrzostwo świata. Kartka z Mikołajem bardzo mi się podoba.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Futrzate bombki to dla mnie nowość. fajnie wyglądają takie filcaki.
    Diametralnie inne od gipiurowej elegancji ale również mają swój urok

    No i już się wyrwałaś z poinsencją! Szybka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, cudne bombki! Podziwiam zwłaszcza te z gipiurą :-) a filcowa z widoczkiem równie urocza :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombeczki i piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu Twoje bombki są niesamowite! I już sama nie wiem, które bardziej mi się podobają :) Gipiurowe są takie eleganckie, śliczne, a te z filcu to już w ogóle podziwiam! Bardzo chciałabym kiedyś spróbować filcowania na sucho. To takie moje marzenie od zawsze :). I kiedy w końcu zapisałam się na warsztaty, to przyszła korona i nici z warsztatów :(. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, do tego niepotrzebny Ci żaden instruktaż;) Kupujesz bombkę styropianową, igłę do filcowania i czesankę, dokładasz pasma i kłujesz;) Robiłam kiedyś kursik, zetknij tutaj:
      http://zycienitkmalowane.blogspot.com/2015/03/filcowane-jaja-i-mini-kursik.html

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Aniu! Zerknę ❤

      Usuń
  6. szczerze owiem że mnie bardzo zaskoczyłas z tymi grudniowymi pracami. WSzystko jest cudne . Bombki gipiurowe robiłąm dwa lata temu, są bardzoe eleganckie mnie się udało kupić jako baze bombki takie oszronione. Wyglądaja cudnie Te Twoje oczywiście , bo o mioch to już zapomniałam.To filcowanie na sucho zaczyna mi sie pdobać.. ale znowu upować coś nowego nie wiem cze zaryzykuje kolejna technikę, chyba pozostane podziwiać u Ciebie. Co do kartki to szok dla mnie , byłaś szybsza od mojej zmiany banerka na grudniowy :-) Do tego świetna kartka powstała, ucieszy na pewno odbiorce.
    POzdrawiam Aniu i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Widz, że nie tylko mnie zaskoczyłaś;) Piękne gipiurowe bombeczki, w świetle światełek na pewno przepięknie się prezentują, ale mnie najbardziej podoba się bombka z domkiem- cudna jest! choć i te pozostałe wygladaja bardzo fajnie:) Śliczna kartka dla Ani:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu 😍 normalnie petarda jesteś !!!
    Bombki z gipiurą rewelacyjne 🙂 zresztą pozostałym niczego nie brakuje,kartki również śliczne zrobiłaś.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko piękne, ale te koronkowe bombeczki mnie zachwyciły!.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace Aniu, a najbardziej podobają mi się bombki z gipiurą. Puchate bombki też wyglądają fajnie. Podziwiam Twoje liczne talenty. Serdeczności Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gipiurowe bombki oszałamiające, Mikołaj w moim ulubionym stylu a filcowe bombki są fantastycznym zaskoczeniem!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu!
    Twoje bombki gipiurowe to mistrzostwo świata. Ich widok zachwyca. te filcowe też prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne bombki Aniu, wszystkie bez wyjątku. Gipiura zawsze broni się sama ale te puchate bombki to coś niezwykle oryginalnego. Kartka rzeczywiście duża i pełna świątecznego uroku.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombeczki wyglądają... bombowo. Do tych koronkowych mam szczególną słabość i sentyment. A kartki to już klasa sama w sobie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach piękne te gipiurowe bombeczki, jestem zauroczona. Filcowane też superowe! Domek i ośnieżona choinka są cudowne! Brawo Ty:)
    Karteczka taka prawdziwie świąteczna. Mikołaj zawsze kojarzy się z ciepłem świąt.
    Jesteś niesamowicie pracowita!
    Ciepłe pozdrowienia zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach Aniu, te Twoje gipiurowe bombeczki... cudo! Mnie oczarowały, są piękne. Pozostałe również i karteczka, ale ja dziś wzrok skupiłam tylko na tych białych ślicznościach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne bombeczki, zarówno dekorowane gipiurą jak i te filcowane. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne gipiurowe bombki. Urocza kartka z Mikołajem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Filcowanie to dla mnie czarna magia ale bombeczki wyczarowałaś cudne i te gipiurowe (w sumie trochę podobne do moich;-)) i te puchate, które zaskakują oryginalnością. Karteczka jak zwykle w punkt, słowem hat-trick jak się patrzy. Pozdrawiam Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bombki z gipiurą, filcowane... Wszystkie są cudne :).

    I kartka też śliczna :).

    Zaszalałaś 2 grudnia, a Ty masz już zaliczone zabawy grudniowe. Brawo :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zauroczona twoimi pracami świątecznymi. Bombki z gipiurą prześliczne, ja zawsze sie zastanawiam jak Ty je robisz. Kolejne bombki równie śliczne. Kartka z Mikołajem zachwyca. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gipiurowe bombki skradły Twój post - są przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gipiurowych bombeczek jeszcze nie robiłam choć cudnie wyglądają . Twoje to czysta elegancja. Filcowe widzę pierwszy raz. Są takie... cieplutkie. Karteczka zaś cudownej urody. Zazdroszczę zaliczenia wszystkich zabaw. ja daleko w tyle. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne bombki :) I cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)