Obserwatorzy

czwartek, 9 lipca 2020

Komunijny box

Witajcie!
Niestety, ale ostatnio nie mam czasu na wolne chwile przy komputerze, a zaległości się nawarstwiają:( Mam nadzieję, że następny tydzień będzie pod tym względem łaskawszy.

Dziś chciałam Wam pokazać box dla Filipa.

Wielkość każdej ścianki to 10x10cm, czyli po rozłożeniu 30cm.







Nastał czas lawendy, więc Andżela tworzy fusetki. 
Jeśli macie ochotę możecie spróbować szczęścia, by wygrać jedną z nich w naszej Pracowni rękodzieła. Zapraszamy:)

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

13 komentarzy:

  1. Piękny jest, szczególnie ten środek mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, prześliczny boxik dla Filipka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jakie piękne to pudełeczko i jakie świetne tekturki, ta przestrzenna w środku jest .
    super. Obejrzałam wczoraj chyba z 5 filmików na fusetki , lawendy Ci u mnie dostatek, wiem że kiedyś juz próbawłam i skończyło sie porażką. No nic spróbuje raz jeszcze. te Andżeli są świetne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie o dziwo nic się nie nawarstwia, pełna sprawność i mobilizacja! piękny boxik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boksik cudny! podziwiam tą formę, ale jakoś nie mam zapotrzebowania;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny box! I extra fusetki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektowny jest ten box, śliczny! U mnie też lawenda już pięknie kwitnie.
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu u mnie też krucho z czasem na wirtualny świat :((. Box piękny!! I śliczne fusetki, zaraz zajrzę do linka :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, jeżeli Cię to pocieszy, to ja też ostatnio, paradoksalnie, mam mniej czasu na życie w sieci...
    Boxik jest świetny, chociaż najbardziej jestem zauroczona tym drewnianym chłopczykiem na klęczniku, który daje całości niesamowitego uroku.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny box, będzie wspaniałą pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie pamiątki zawsze podziwiam ! Śliczny box:) A taką lawendową plecionkę dostałam od koleżanki - pachnie bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny box robiony od babcinego serca :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)