Obserwatorzy

sobota, 25 kwietnia 2020

Męska kartka

Witajcie!
Przede wszystkim dziękuję Wam za utwierdzenie mnie w przekonaniu, że zakładanie drugiego bloga to niezbyt dobry pomysł. Czasem pewne treści rzeczywiście się nudzą i dobrze przepleść je czymś innym. Zresztą myślę, że to co nas otacza to również rękodzieło, tylko stworzone przez Matkę Naturę;)

Dziś chciałam Wam pokazać męską karteczkę, trochę przeterminowaną, ale jeszcze jej nie prezentowałam. Jakoś tak ostatnio nie chce mi się siadać do tworzenia kartek, ale mam nadzieję że to minie.

Kartka na czterdzieste urodziny Grzegorza. Wielkość 15x15cm, do niej koperta 3D.




U mnie deszczu w dalszym ciągu brak:(  W ogrodzie z trudem, ale można podlać, sadownicy mają założone deszczownie, a rolnicy?... nie da się podlewać pól:( Aż strach pomyśleć co będzie dalej.

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i pozdrawiam cieplutko:) Trzymajcie się:)

14 komentarzy:

  1. Super kartka, Aniu. Bardzo lubię karki ze zdjęciem solenizanta/jubilata.
    U mnie zaczęło padać w nocy i cały czas leje. Drzewa rozkwitają w oczach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. I z tym podlewaniem za chwilkę może być problem bez własnej studni bo mają wprowadzać ograniczenia :-( Super karteczka Anuś, mnie też jakoś zupełnie do biurka nie ciągnie wole pogrzebać w ziemi niż w papierkach;-) Pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu super karteczka, powstała:) mnie ostatnio też trudno się wziąć za kartki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu super jak zawsze, typowo męska a to wcale nie łatwa sprawa. U nas tez niestety zero deszczu . Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka świetna!
    U mnie też deszczu nie widać :-( a wyrwałam się na działkę i posadziłam co nieco... i nic z tego pewnie nie będzie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka Aniu.:) Cieszę się, że zostajesz przy jednym blogu. U mnie też susza, aż żal patrzeć na rośliny. Mam ziemię gliniastą, więc całkiem skała. Niby wczoraj trochę pokropiło, ale to tyle co nic. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka przecudna :) Rok suszy i to strasznej, bo śniegu nie było (bynajmniej u mnie) a teraz deszczu ...Wisła zanika w Warszawie już za męcinecki będzie można przejść na drugą stronę ...koszmar dla rolnictwa
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka!! Susza jest wszechobecna :( U nas wczoraj troszkę przelotnie popadało, ale co to jest, ... zdecydowanie za mało :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu bardzo fajna karteczka!!! Super! U nas tez taka susza :(. Niby zimno, ale deszczu brak. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. susza nam też doskwiera,piękną karteczke zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  11. I u mnie deszczu jak na lekarstwo - niby ma padać i coś tam pada, ale tyle, co kot napłakał. Kartka bardzo męska i elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Aniu!
    Wybacz, że Cię nie odwiedzałam i nie czytałam Twoich postów. W piątek wróciłam ze szpitala. To nie miało związku z koronawirusem. Powoli przychodzę do siebie. Jutro odwiedzę Ciebie i poczytam zaległe posty.
    Całuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)