Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2018

Kartkowe zabawy

Koniec miesiąca, a nawet roku zbliża się wielkimi krokami, najwyższy czas rozliczyć się z zabawami u Ani i Uli. Obie dały nam wolną rękę, mogłyśmy wybrać wytyczne z któregokolwiek miesiąca.

W zabawie u Ani wybrałam kilka miesięcy.

Pierwsza karteczka z gratulacjami dla naszej koleżanki, która została mamą.
Bingo wrześniowe: tusz, kropki, kwadrat, niebieski, warstwy









Następne dwie kartki według bingo z lutego

Pierwsza na roczek Zuzi: ażur, różowy, kokarda, perełki



Druga na chrzest Igi: ażur, różowy, listki,kokarda, perełki


Na chrzest Igi zrobiłam jeszcze jedną kartkę, niestety zdjęcie robione przy sztucznym świetle zupełnie nie oddało kolorów:(
Z bingo listopadowego wybrałam: cytat/sentencja, biały, imię


Cztery ostatnie kartki to bingo styczniowe

choinka, napis, zielony, kwiat/roślina


choinka, zielony, owal, napis



zielony, owal, napis, kwiat/roślina

Ostatnia karteczka wykonana została również na zabawę u Uli, ponieważ robiłam ją według marcowej mapki



Ze styczniowego bingo u Ani wybrałam: kościółek, owal, napis

Jeszcze tylko kolaż...

Anulka prosiła nas o zestawienie pierwszych i ostatnich kartek. W zabawie biorę udział od początku, czyli od stycznia 2016 roku, oto moje pierwsze karteczki

Moje pierwsze kartki były bardzo ubogie, po prostu gotowa baza, papier z kolorowego bloku lub ozdobna tektura i dodatki. Przez te trzy lata obejrzałam mnóstwo prac scraperek, przede wszystkim najbardziej interesowały mnie ich scrapowe kąciki, często pracownie, ich wyposażenie. Dowiadywałam się wtedy co do czego służy i rozbudowywałam swój warsztat. Teraz mam trochę maszynek i mnóstwo akcesoriów, często takich z których jeszcze rzadko korzystam, np. nagrzewnicę i pudry do embossingu, ale może kiedyś pójdę też w tym kierunku;) 

Na koniec banerki do zabaw...
                                                       u Ani


To były jedyne zabawy do których się zapisałam i solidnie brałam udział, dlatego chciałam bardzo serdecznie podziękować Ani i Uli za ich zorganizowanie i prowadzenie:)

Pozdrawiam poświątecznie:)

19 komentarzy:

  1. Aniu jak miło zajrzeć do Ciebie po świętach i od razu tyle cudownych kartek zobaczyć :)). Wszystkie są piękne, ale te dziecięce mają dodatkowy urok :)). Aniu fajnie, że pokazałaś swoje pierwsze prace. Są również świetne, ale widać jak bardzo rozbudowałaś swój scrapkowy warsztat ❤. I gratuluję Kochana wytrwałości w zabawach! Ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu to ja Ci bardzo dziękuję za udział i 100% frekwencje w mojej zabawie. Było mi bardzo miło, że mogłam podziwiać Twoje cudowne kartki. I serdecznie dziękuję za pokazanie tych pierwszych. Widać do jakiej perfekcji doszłaś i jak pięknie rozwinął się Twój scraperski warsztat.
    Twoje grudniowe kartki to już mistrzostwo, Twój niepowtarzalny styl, który poznam wszędzie :-)
    Buziaki poświąteczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Aniu, podziwiam wytrwałości i talentu. Piękne kartki powstały, które będą cieszyć oczy właścicieli. Pozdrawiam cieplutko w ten zimny dzień

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające karteczki Aniu :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te Twoje karteczki Aniu, coraz piękniejsze ...
    masz też swój styl...
    Pozdrawiam ciepło , bo śniegu nie ma tylko pada ech...
    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne wspaniałe karteczki Aniu :)
    Wszystkiego dobrego po świętach Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękne wszystkie, ale ta pierwsza jest genialna- bardzo oryginalna:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, to, że Twoje karteczki uwielbiam, to już chyba wiesz. I że zawsze mam problem, żeby wybrać tą najpiękniejszą.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie radzisz sobie z papierem, wspaniałe karteczki Aniu tworzysz!!!
    Pozdrawiam poświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłaś Aniu prześliczne karteczki, wspaniale sobie radzisz z kompozycją. Wzruszyły mnie te dla dzieciaczków :) Przesyłam poświąteczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, od samego początku naszego wirtualnego poznania jestem wielbicielką Twoich prac.
    Wszystkie kartki dzisiaj prezentowane są wyjątkowe i bardzo piękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki!!!
    Też wybrałam tą mapkę na zabawę u Uli!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny dorobek Aniu- gratuluję i dalszej werwy na kolejny rok życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne interpretacje tematów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu jestem zachwycona Twoimi karteczkami. Zazdroszczę umiejętności kreatywności. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszalałaś sobie Aniu. Piękne kartki jak zwykle u Ciebie. Jesteś niesamowicie pracowitą i zdolną osóbką. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko i życzę samych dobroci w Nowym Roku. Przepraszam za brak świątecznej kartki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ zaszalałąś :) super karteczki :) a czy zrobiłaś kartkę listopadową do mnie, bo nie ma linku w listopadzie? zaraz popatrzę u Ciebie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta zielona wykrojnikowa kartka z napisem "Magiczny czas" podoba mi się najbardziej, choć wszystkie są równie piękne, ale ten wykrojnik - rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)