Obserwatorzy

niedziela, 10 września 2017

Dla sześćdziesięciolatki

W pierwszym zamyśle miała być duża kartka, ale plany uległy zmianom, myślę że dobrze, bo obraz będzie pamiątką na lata.
Tego typu praca nie jest moim pomysłem, napisałam o tym tutaj, jeśli gdzieś uda mi się trafić na autorkę/autora pomysłu na pewno podlinkuję.





Obraz jest od dzieci i ich rodzin, a od męża karteczka...



Wczoraj szalałam w ogrodzie, później w papierach. O ile pierwsze było przyjemnością, to papierów, w moim mniemaniu bezsensownych, nie cierpię:( Najgorsze jest to, że przynajmniej w mojej szkole, są nie do przerobienia, mnożą się jak grzyby po deszczu, tym bardziej teraz - po reformie, ale przejdę do przyjemniejszych tematów...

W ogrodzie przede wszystkim skosiłam trawniki, bo po deszczach trawa rosła jak na drożdżach.
Będzie dużo zdjęć, ale i tak wybrałam kilka, pozostałe może pokażę w osobnym poście.





Zaczyna dojrzewać winogron. Przy każdym przejściu skubniemy kuleczkę;) Mam dwie odmiany, właściwie trzy, ale trzecia jest najnowszym zakupem i jeszcze nie owocuje.





 Rozpoczynają kwitnienie rozchodniki okazałe, astry i chryzantemy.


 Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze i życzę wspaniałego tygodnia:)

30 komentarzy:

  1. Taka kartka z napisem jest bardzo elegancka :)
    Podoba mi się szalenie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród zachwycający:) Obraz z wierszem to świetny pomysł, a karteczka śliczna. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny masz ten ogród, widać, że sporo czasu mu poświęcasz. W tej chwili pięknie owocuje i kolorowi się. Uwielbiam takie zdjęcia.
    Praca dla jubilatki z pewnością była trafiona:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, super jest ten pamiątkowy obraz. Kartka śliczna.
    A ogród, jak na tę porę uroczy i bardzo smakowity.
    Buziaczki:) Dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu obraz cudny i te piękne słowa na nim,kartka też bardzo mi się podoba:)
    Ogród masz piękny,tyle winogrona,może jakieś winko zrobisz ? :)))
    Ja nie byłam na działce dwa tygodnie aż się boję co tam zastanę:)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz i będzie piękna pamiątka...
    A ogród masz wspaniały, aż Ci zazdroszczę :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest to piękna pamiątka. Swietnie wykonana zarówna karteczka jak i obraz! Ech...
    W Twoim ogrodzie czuć już wczesną jesień, to przez te owoce:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł na pamiątkę tak znakomitych urodzin, pięknie to zrobiłaś Aniu. Zdjęcia z ogrodu są śliczne, nieco już jesienne ale wciąż pełne barw. Winogrona wspaniale Wam obrodziły!
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w tym roku winogron nie będzie, zmarzły kwiaty. Ale reszta w deszczach zaszalała.
    Kartka piękna i niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace!!!W ogrodzie wspaniale!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesienny ogród zachwyca, Aniu!
    Piękne prace wykonałaś na 60-te urodziny.
    Gdzieś widziałam takie życzenia w głębszej, przestrzennej ramce i wtedy wszystko było za szybką. Piękna forma!
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ło matko - "siedmioraczki"! Zupełnie jak u mojej prababci i dwóch kuzynek. Kartka i obraz piękne, winogrona apetyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka! Twój ogród zachwyca!!!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  14. P R Z E P I Ę K N A!!!!Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój ogród mnie zachwyca- pokazuj wszystkie zdjęcia, to poczujemy się jak na spacerze. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ani pomysł na kartkę-obraz niebanalny i dobrze, że go wykorzystałaś. Będzie widoczny na długie lata :)
    W ogrodzie już jesiennie...trochę szkoda, ale jesień też jest piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na taką pamiątkę, mi się baaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiątki urodzinowe bardzo mi się podobają! A Twój ogród jest piękny o każdej oporze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace wykonałaś. Jubilatka z pewnością była zachwycona.
    Co do papierów to odbierają one chęć do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wykonane. a kwiaty, cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, przepiękne kartki, na pewno zachwyciły jubilatkę. Ogród masz do pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu cudny obraz i cudny Twój ogród. Zawsze z zapartym tchem patrzę na Twoje ogrodowe piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki obraz dłużej postoi niż kartka. Piękna pamiątka, a w ogrodzie cudownie 😃

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu świetny pomysł z tym obrazem , na pewno będzie piękną pamiątką.
    Buziaczki i niech się już wrzesień skończy może trochę odsapniesz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiekna pamiątka dla jubilatki. Bardzo podoba mi się dobór kolorów - taki stonowany i ciepły. I pieknie wypisane potomstwo :)
    A ogród - imponujący.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna pamiątka, wyjątkowa! pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie Anuś u Ciebie 😘💟pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna pamiątka!
    Ogród cudny, a winogrono wygląda bardzo smakowicie:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna pamiątka cudnie wygląda taki obrazek i karteczka śliczna :)
    Mniam mniam winogronka pewnie już dziś zjedzone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)