Obserwatorzy

piątek, 22 września 2017

Powolutku wracam

Witajcie!
Oj, dały mi popalić te trzy tygodnie nowego roku szkolnego:( Rady, szkolenia, konferencje, zebrania i papiery, papiery, papiery..., wszystko do potęgi n-tej:( Płakać mi się chciało, bo wszyscy wokół chodzili na grzyby, których w tym roku zatrzęsienie, a ja... ech, brak słów. Nie chcę zapeszyć, ale mam nadzieję że najgorsze minęło i jutro niech leje, niech wieje, jadę do lasu, bo inaczej zwariuję!

W ubiegłą sobotę mój wnusio miał roczek (chodzić już zaczął długo przed). Haftowanego obrazka oczywiście nie zdążyłam, ale karteczka musiała powstać.




Wziął równocześnie długopis i kluczyki do auta, czyli za babcią i tatusiem hihi.
Pozdrawiam cieplutko i idę zobaczyć co u Was, bo mam ogromne zaległości:)

24 komentarze:

  1. Aniu, karteczka piękna, a jaki smakowity tort.
    Sto lat dla Alanka! Czyżby miał zostać nauczycielem?
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby nie, nie życzę mu tego.
    Dziękuję Gosiu w imieniu Alanka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! śliczna karteczka. Bardzo się mi podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, sto lat dla Alanka! Karteczka wspaniała, a torcik przesłodki ;) Pozdrawiam i całuję :)<3
    Ps. u nas niestety wciąż najważniejsze są papiery- szkolnictwo, służba zdrowia, nawet jak zgłaszasz tragiczny wypadek, to wpierw miliony pytań (także o numer kołnierzyka) potem dopiero o adres zdarzenia :P ECH!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny chłopczyk, ileż to radości z takiego malucha :-)
    Współczuję, początek roku to jest zawierucha i tornado razem wzięte ;-)))
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda same. Kartka urocza, fajna ta tortowa tekturka, a Chłopczyk niech zdrowo rośnie na pociechę Babci i nie tylko. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat i wszystkiego dobrego dla chłopca:-)
    Prześliczna karteczka!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu karteczka śliczna, jak zawsze;)
    moc całusów dla Małego- niech rośnie zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wspołczuje Wam nauczycielom. Ma w rodzinie kilkoro wiec jestem na bieżąco. Karteczka dla wnusia przesliczna. Gratuluje tak fajnego malucha. Grzybki rzecz konieczna. Chetnie poiszłabym z Toba. Poizdrawiam cieplkutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziak kochany z Alanka 🌸💟 cudna kartka z nim powstała, tort smakowicie wyglada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu cieszę się że najgorsze już za tobą, wrzesień i czerwiec to chyba dwa najgorsze miesiące dla nauczycieli.
    Sto lat dla wnusia , niech Wam zdrowo rośnie. A karteczka jak zawsze cudowna jest !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodki maluch i jaką fajną kartkę dostał :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziaczek :) śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anulko!
    Wszystkiego najlepszego dla Twojego Wnuczusia. Jest prześliczny.
    Współczuję, miałaś zwariowany czas. Teraz może będzie już troszkę lżej.
    Karteczka urocza.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, popatrz jak ten czas leci, już rok minął ... Buziaczki i wszystkiego najlepszego dla Alanka, niech zdrowo rośnie.
    Kartka supcio.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka piekna, będzie wspaniałą pamiątką. Zdrowia i pomyślności dla wnuczka. Tort smakowity.
    A ja mam już za sobą te narady, szkolenia, papiery, kursy, wywiadówki itp.....
    I od roku jestem szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka:)Niech się wnusio dobrze i zdrowo chowa:))Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka. Zdrówka dla wnusia:-) torcik apetyczny. A grzybkow w tym roku wszędzie pełno od tyg mąż mi znosi codziennie koszyk. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaki słodki jest ten Twój wnusio, tylko go wycałować :)
    Aniu, dobrze że już najgorsze masz za sobą, oby teraz już było prościej, łatwiej i lżej. Karteczka prześliczna a torcik jaki był fajny :) Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę Ci zazdroszczę przekonania, ze najgorsze za Tobą bo u mnie ciągle w pełni. Alanek przesłodki i pięknie się prezentuje na karteczce. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny Alanek, Sto latek dla niego. Zrobiłaś piękna karteczkę, a i tort wyglada smakowicie 😃 Oj mi tez brakuje wypadów na grzyby do lasu.

    OdpowiedzUsuń
  22. super ;** pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  23. To już rok, ale wspaniały wnuczek i zaradny od razu w dwie rączki a co dobrze się na przyszłość ustawia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)