Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lipca 2017

Uwaga, niewypały!

Miałam zrobić dwie kartki na osiemnaste urodziny i ... no cóż, tym razem niewypał, przez ten upał zupełnie nie miałam weny:(

Na pierwszą niby miałam jakiś ogólny pomysł, ale zagmatwałam się w kolorystyce. Nie mogłam dobrać koloru liter... wycięłam ciemniejszy fiolet i wyszło takie ble, ble, no to litery wycięłam z papieru z zielono białym motywem i znów nie to:( Nie miałam już siły, więc podtuszowałam żywszą zielenią... trochę lepiej, ale i tak nie jestem zadowolona.





Pierwsza kartka była od młodego człowieka, druga od bardziej dorosłych ludzi, więc zrobiłam ją już wypróbowaną kompozycją;) Zastosowałam tutaj moje kwiaty z foamiranu, powiedzmy że to bratki, chociaż by je zobaczyć musicie mieć bardzo bujną wyobraźnię;)





Na zakończenie idealna kompozycja, czyli coś co stworzyła natura;)

 
Miłego dnia:)

22 komentarze:

  1. Aniu natura jest jedyna w swoim rodzaju , zawsze piękna i zawsze udana :-)
    Co do kartek to powiem , że ja osobiście zawsze mam problem z męskimi kartkami a jeszcze na taką rocznice to bym chyba ręce rozłożyła z bezsilności. Więc nie narzekaj bo to wcale niewypał nie jest . Wyszło całkiem fajnie. Mnie się obie kartki bardzo podobają.
    Buziaki i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Natura tworzy idealne kompozycje, my niestety nie...
    dawaj te upały do nas...
    Zimno i zimno wrrr i deszczowo...
    Pozdrawiam Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem karteczki są świetne!!! Wspaniałe kwiaty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, kartki spaniałe... i chyba najtrudniejszy temat dla osiemnastolatka ;) Natura to najwspanialszy artysta... Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, Aniu, saperem to byś dobrym nie była, skoro szukasz niewypałów tam, gdzie ich wcale nie ma:)
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam niewypałów nie widzę, kartki są super! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu,
    nie narzekaj. Kartki są śliczne. Jestem pewna, ze solenizant będzie/ był zachwycony. Wszystkie kwiaty są wspaniałe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają twoje kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym umieć takie niewypały robić :-) Ten kwiat z drugiego zdjęcia ma piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne pomysłowe kartki! Piękne kwiaty:))
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację Aniu, naturze nic nie dorówna. Ale muszę Ci powiedzieć, że mnie się te litery bardzo podobają, wyglądają jak zmediowane a ja lubię taki styl. Obie karteczki są urocze i zupełnie nic im nie brakuje.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co narzekać, kartki wyszły super. Męskie kartki trudniej zrobić niż kobiece. Chyba najłatwiej dla dzieci. Jest w czym wybierać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne karteczki, a ten niebieski kwiatek z ogrodu to prawdziwe cudo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kto nie ma niewypałów... chyba każdy..
    natura Aniu szaleje w ogrodzie; cudna paleta barw
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki śliczne Aniu motyw motoru nie jest łatwy w aranżacji ;)
    Piękne kwitnące oj i ja swoje liliowce powinnam razem posadzić bo tak to nawet nie mam co fotnąć jeden kwiatek ;)
    biorę się za czytanie bo jak nic u Ciebie będzie wielki stosik ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu nie wiem czego się czepiasz!!Uważam,że karteczki są śliczne:)Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, jakiego koloru literki by bardziej pasowały, ale autostradę wymyśliłaś całkiem fajną. Z kartkami na osiemnastkę i dla facetów zawsze jest problem :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Się czepiasz:-) bardzo fajne karteczki, a z facetami to zawsze jakieś problemy, nawet przy robieniu kartek:-) Piękny kolor ma Twój rozwar, ja mam tylko białe. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Aniu!
    W przeddzień Twoich imienin pragnę złożyć
    bukiet najwspanialszych życzeń: uśmiechu i szczęścia, radości każdego dnia oraz wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  20. Maki powiadasz... no jakbym wypiła ta butelczynę z karteczki to pewnie i te maki bym tam dojrzała :) Ale nie ważne Aniu jakie to kwiatki, ważne że sa piękne. A karteczki bardzo fajne, ja tu nie wypału nie widzę. Super ta kartka z motorem, pomysł na ta ulice - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbie przyznaj się, już chyba opróżniłaś tego szampana hihi. Pisałam o bratkach;)
      Buzialki:)

      Usuń
  21. Świetne kartki i kwiaty!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)