Obserwatorzy

niedziela, 9 maja 2021

Kartki według mapki

 Witajcie!

W tym miesiącu jakoś szybciej wyrobiłam się z kartkami, może dlatego że pasowały mi kolory, no i jedna mapka jest moja;) 

Bez zbędnych słów przechodzę do prac...

Kartki spełniają wszystkie wytyczne.

Pierwsza mapka...



Druga mapka...




I mapki do zabawy u Ani

Przy okazji pokażę parę innych swoich prac. To nie wszystkie, bo zawsze czekam by minęła impreza, na którą są robione. 




Dla bliźniaków...






Na zakończenie box...





Na koniec pokażę Wam jeszcze sarenki, które spokojnie żerują na okolicznych polach...




Dziękuję, że zaglądacie do mnie, mimo mojej zmniejszonej aktywności:) Mam nadzieję, że nadejdzie czas, gdy będę mogła sobie spokojnie zająć się swoimi pasjami, bo na razie robię wszystko w tempie ekspresowym;)
Miłego dnia:)

19 komentarzy:

  1. Fajne interpretacje mapek. Piękne kartki z okazji I Komunii Świętej. Szczególnie różowa przykuwa wzrok.Fajny pomysł z eksploding boxem na Pamiątkę Komunii Świętej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, już się stęskniłam za Twoimi wspaniałymi kartkami. Podziwiam wszystkie.
    Urocze sarenki Was odwiedzają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jestem pod wielkim wrażeniem!!Przepiękne prace:)) pOZDRAWIAM aNIU:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki na dzisiejsze okazje, bo maj to miesiąc komunii. Piekne prace.
    Sarenki przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu cieszę się bardzo że trafią do mojej zabawy takie cudne kartki. Choć okazja niby ta sama , ale kartki wszystkie inne. Świetny ten box, zawsze się zastanawiam w która stronę kleić te boczne ścianki . Trochę mi Cię żal ze nie masz na nic czasu, mimo tej emerytury , ale z drugiej strony przynajmniej czas Ci szybko leci :-). Wiem , że w sklepie nie da się kartek robić ale da się książki czytać i szydełkować.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:)
      Prawdę mówiąc nie da się ani czytać ani szydełkować. Co prawda zawsze mam książkę, ale nie mogę się skupić, bo wciąż ktoś wchodzi i muszę szybko chować;) Niby w czasie obiadowym jest trochę spokojniej, ale wtedy najczęściej uzupełniamy towary lub sprzątamy. Z drugiej strony to dobrze że nie ma czasu, bo to oznacza że są klienci;)
      Buziaczki:)

      Usuń
  6. Wspaniałe pamiątki:)Co do sarenek to mimo, iż w pobliżu jakichś specjalnie dużych lasów nie ma, to sarenek u nas urodzaj...potrafią kilka metrów pod drzwi wejściowe przyjść, jak jest brama otwarta.. ewidentnie smakują im moje drzewka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda Aniu pokazujesz - i te, które zrobiłaś swoimi zręcznymi dłońmi i te, które uchwyciłaś za oknem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pamiątki komunijne. Też spotykam sarenki jak chodzę z kijkami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze są Twoje wszystkie karteczki i pozostałe prace. Komunijnymi się zachwycam. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki i box wspaniały. Robisz sama te kwiatki? Z jakiego papieru?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki powstały, ale boxy mnie zawsze najbardziej zachwycają:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu!
    Jak zwykle prześliczne kartki. Sarny skradły moje serce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Aniu, jak dobrze znowu Cię czytać. Kartki jak zwykle wspaniałe i zapewne skradną (albo i już skradły) niejedne serce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki przepiękne, doskonała kompozycja i realizacja mapek. Będą doskonałymi pamiątkami tego wzniosłego wydarzenia.
    Sarenki widać zadowolone, wreszcie można skubnąć coś zielonego.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe karteczki i takie śliczne, że jakby kazano mi wybierać, która najpiękniejsza, to bym się poddała, wszystkie są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu!
    Wiesz, że 11 czerwca zmarła nasza ulubiona pisarka Lucinda Riley, autorka "Siedmiu sióstr”?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś właśnie przeczytałam na fb. Brak mi słów...
      Pozdrawiam Lusiu:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:)