Obserwatorzy

wtorek, 12 listopada 2019

Roczek Igi

Witajcie!

Dziś chciałam pokazać dwie karteczki na roczek Igi.
Pierwsza jest od dziadków, dlatego zastosowałam serduszkowy shaker box. Trójkątna część bazy jest podniesiona, lubię takie zabiegi, zawsze dadzą fajny efekt.




I druga karteczka.
I tu również jedna część podniesiona oraz nowy wykrojnik - karuzela.




Na zakończenie pozwolę sobie zamieścić komunikat techniczny Oli z bloga PapierOlki
Nie chce mi się pisać, więc skopiowałam słowa Oli. Wierzcie mi - działa!
P.S. Czyli mały komunikat techniczny dla blogerek.
Dziewczyny (i ewentualnie Chłopcy;-)) od jakiegoś czasu strasznie wkurzały mnie znikające podczas pisania komentarze, wkurzały tym bardziej, że ja - gaduła - zazwyczaj pisze kilka dłuższych zdań.  Zauważyłam szybko, że problem pojawia się w wersji "na komputer" (nie ma go w okrojonej wersji komórkowej) i wynika z czasu ładowania się bloga. Po prostu niektóre blogi strasznie długo się ładują i dopiero po pełnym załadowaniu można zacząć pisać komentarz bo inaczej pójdzie w niebyt. Po dalszych obserwacjach doszłam do wniosku, że te wszystkie wolno ładujące się blogi zatrzymują się przy gadżecie zliczającym ilość komentarzy poszczególnych osób (tytułujecie to najczęściej komentują, największe gaduły itp)  Ten gadżet od jakiegoś czasu nie jest już dostępny na blogerze i nie jest aktualizowany, dlatego prawdopodobnie powoduje takie perturbacje przy ładowaniu bloga. Jeżeli zależy Wam na tym, by blog nie wystawiał na cierpliwość ewentualnych czytelników i nie ładował się przez kilka minut, to najlepszym rozwiązaniem jest usunąć ten gadżet.
Sprawdziłam w praktyce na zaprzyjaźnionym blogu;-)
Myślę, że warto tą informację puścić dalej w blogowy świat:-)

 Moje grudniki już zaczynają swoje szaleństwo;)

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam ciepluteńko:)

22 komentarze:

  1. Aniu kartki super. Śliczne jest to serduszka z shakerem :))) Kurka, a ja się zastanawiałam czemu czasami znikają mi komentarze u innych. Już wiem :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu karteczki obie są the best. Ta karuzela robi "całą robotę" Świetnie, a serduszkowy shaker box genialny. Też lubię podniesione kartki lub ich części. Daje to fajny efekt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, karteczki są cudne ale moje serce skradło serduszko:) Jest boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno wpadłam na to dlaczego znikają komentarze, więc spokojnie sobie czekam aż stronka sie otworzy i dopiero potem komentuję :)
    Aniu śliczne, cukierkowe kartki dla dziewczynki, na takiej karuzeli to aż by się znów chciało pokręcić, ale takiej "starej" baby jak ja już nikt by pewnie nie wpuścił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, komentarze giną gdy strona długo się ładuje, a usunięcie tego gadżetu sprawia że szybciej śmiga;)
      Dziękuję Lidziu:) Buziaczki:)

      Usuń
  5. Ale Ci pięknie śmiga ładowanie😉 Aniu śliczne, słodkie karteczki dla małej księżniczki. Tak się zastanawiam, czy tecwszystkie personalizowane napisy tekturkowe to Ty zamawiasz, czy masz taką wielką kolekcję na stanie? Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, to dzięki Tobie tak śmiga;) Już od dawna zastanawiałam się dlaczego tak muli, myślałam że to przez rozmiar lub ilość zdjęć, a to przez gadżet;)
      Co do imion (i innych) tekturek to od dawna kupuję, mam już bardzo dużo i sukcesywnie uzupełniam, może kiedyś pokażę.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki Aniu i wspaniałe grudniki.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Następna śliczna karteczka :)
    Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, prześliczne kartki. To serduszko - shaker to sam urok i słodycz.
    Chyba nie zawsze znikające komentarze zależą od tego akurat gadżetu - ja go nie mam, a zdarza się, że i u mnie komuś zjada komentarz.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:)
      Jeśli chodzi o ogłoszenie techniczne to dotyczy długiego otwierania się strony, a komentarze, jeśli ktoś pisze zanim strona się załaduje to też uciekają w przestrzeń;) Zgadzam się, że nie tylko to jest przyczyną.
      Buziaczki:)

      Usuń
    2. Najgorsze jest to, że najczęściej znikają te najdłuższe i treściwe. A drugi raz pisać się nie chce:)

      Usuń
  10. Czuje się zmianę Aniu, Twój blog strasznie długo się otwierał a teraz śmiga:)
    Obie karteczki wyszły ślicznie, są słodziutkie.
    U Ciebie kwitną grudniki a u nas było dziś 20 stopni :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne są te karteczki dla Igi.
    Takie dziewczęce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki przygotowałaś Aniu!!!
    Rzeczywiście Twój blog pracuje o wiele szybciej. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki stworzyłaś :) O to taki problem miałam u Ciebie ładował się czasami i końca nie było (ale otwieram parę blogów na raz i w ten sposób te wolniejsze szły - fakt uporczywe przeglądanie, a w szczególności jak czasami fotki nie chcą się wyświetlić brrr ) gadżetu brak i śmignęło pięknie :) Cudny grudnik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Iga będzie miała wspaniałą pamiątkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Grudnik kwitnie cudnie, a karteczki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki dla Igi słodkie, urocze i śliczne :-)

    Tak, to prawda, komentarze znikają, gdy zaczynamy je pisać zanim strona załaduje się do końca, ale jeśli zdążymy go napisać i kliknąć "opublikuj" przed końcem ładowania, to nie zniknie i normalnie się opublikuje. Chyba już gdzieś o tym pisałam, może nawet u Ciebie. Moje doświadczenie mówi, że najdłużej ładują się blogi z dużą ilością zdjęć, bo nie na każdym blogu, który odwiedzam jest wspomniany licznik komentarzy, a problem jest mi znany nie od dziś.

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)