Obserwatorzy

czwartek, 12 września 2019

Na osiemnaste urodziny

Witajcie!
Jednak nie znudziły Wam się moje kartki, więc dziś dwie na osiemnaste urodziny Katarzyny.

Lubię robić kartki dla dziewczyn czy kobiet, bo mogę poszaleć z koroneczkami, falbankami i wykorzystywać kwiatki z tiulu czy organzy. Mini kursik na takie kwiatki pokazywałam tutaj. Robi się je fajnie i szybko, a według mnie są świetną ozdobą.

Pierwsza z kartek jest właśnie taka, czyli kwiat z organzy i tiulu oraz koroneczki.






Druga jest ze zdjęciem.





Ciekawa jestem co podoba Wam się bardziej: koroneczki czy kropeczki;)

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam cieplutko:)

13 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Aniu, a najbardziej podobają mi się koroneczki.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza skradła moje serce :) ja nie lubię robić kartek różowych, nie umiem okiełznać tego koloru w przeciwieństwie do Ciebie :)
    P.S. Aż sprawdziłam statystyki po Twoim wpisie i wiesz u mnie genrelanie po moim wpisie k=jakiś czas temu,gdzie wylałam trochę żali to mniej osób zagląda, mniej komentuje, mniej się bawi. Mam stałych komentatorów i to mi wystarcza :) są posty, że nie mają nawet 20 wejść, więc u CIebie jest całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Uleńko:) Obawiam się że trochę przesadzam z tymi różowościami, bo przecież nie każda dziewczyna lubi ten kolor, ale jeśli nie znam upodobań to robię na różowo;)
    Myślę Uleńko że mimo wszystko nie żałujesz że napisałaś co Ci leży na duszy, bo gdzie jak gdzie, ale na swoim blogu powinno się pisać to co czujemy, nawet kosztem zmniejszonej oglądalności.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie lubię różowego to w kartkach również często go wykorzystuję. Choć to rzeczywiście trudny kolor i łatwo przedobrzyc.😊
    Twoje wyszły pięknie, w sam raz dla dziewczynek mimo, że trochę już większych 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kropeczki :) świetny pomysł na kwiatek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię kolor różowy a koroneczki wręcz kocham ,więc Twoje kartki bardzo mi się podobają !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. No piękne są, Aniu!
    Szczególnie ta pierwsza skradła moje serducho - kwiatuszek i koroneczki sprawdzają się idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się koroneczki w kropeczki i kropeczki z koroneczki :-) Kartki śliczne i tak słodko różowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej podobają mi się koroneczki - lubię taki romantyczny styl. Ale obie kartki wyszły wspaniale, idealne do okazji.
    Miłego weekendu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie przepiękne -romantyczne :)
    pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne, romantyczne kartki :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kartki, wyglądają wspaniale... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)