Obserwatorzy

piątek, 6 września 2019

Kartki na łączoną uroczystość

Witajcie!
Noce chłodne, nareszcie mogę się wyspać;)

Dziś chciałam pokazać Wam dwie kartki na połączone uroczystości: 36. rocznicę ślubu i sześćdziesiąte urodziny jednego z małżonków.

Zacznę od kartki na rocznicę ślubu. Koleżanka zamówiła kartkę na 35. rocznicę, a ponieważ to koralowe gody, starałam utrzymać się, choć w przybliżeniu, w koralowej kolorystyce. Gdy kartka była gotowa okazało się że koleżanka nie wiedziała dokładnie, rocznica jest 36.;) No cóż, ciężko było, bo cyfra dobrze przyklejona, a i w środku życzenia z okazji koralowych godów, ale jakoś dałam radę;)





Druga kartka dla Pana Andrzeja z okazji urodzin.
Już tradycyjnie wykorzystałam męską sylwetkę.



Na zakończenie jesienne kwiaty...



Pozdrawiam cieplutko:)

10 komentarzy:

  1. Piękne kartki i kwiaty ładne zdjęcia robisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki Aniu i piękne kwiaty.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę wytchnienia w weekend.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ja z kolei zaczynam myśleć o ciepłej pierzynie;) zimno mi:) a kartka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki są śliczne i pomysłowe, na pewno bardzo się spodobały.
    Urocze kwiaty w promieniach słoneczka. U nas właśnie zaczęło padać - w końcu!
    Miłej niedzieli Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, cudne kartki wyczarowałaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki, a kwiaty wspaniałe, pięknie u Ciebie Aniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moich kartkach ciężko by było poprawić taki błąd, ale Tobie udało się to bardzo dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, szczególnie ta na 60 rocznicę urodzin. Dobrze, że udało się zmienić rocznicę ślubu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe karteczki Aneczko!
    Ja też nie przepadam za upałami, bo spać nie mogę ani nic robić. Chłodniejsze noce pozwalają mi na dobry nocny odpoczynek. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)