Obserwatorzy

piątek, 29 grudnia 2017

Kartka dla Uli

Uff, dałam radę wywiązać się z zobowiązań karteczkowych;) Wczoraj były karteczki na zabawę u Ani, dziś kolej na zabawę u Uli.
Ulka dała nam tematy do wyboru, spośród wcześniejszych miesięcy. Od razu wiedziałam że będzie to zimowy domek, który gościł w listopadzie, bo... po pierwsze - lubię ten motyw, po drugie - został mi jeszcze jeden scrapek od Ani, żal byłoby go nie wykorzystać.
Karteczka podobna do robionych wcześniej, ale podoba mi się, więc dlaczego nie;)



Jeszcze banerek...
I mogę odetchnąć, chociaż za parę dni następna edycja zabawy, może jeszcze ktoś z Was będzie chętny. Ciężko się robi kartki na BN, przynajmniej do sierpnia, ale jak miło w grudniu sięgnąć do pudełka i wysyłać. Szkoda tylko że PP im droższa tym wolniejsza:( Moje kartki wysłane tydzień przed Wigilią krążą jeszcze po Polsce:(
Ja również jeszcze dzisiaj dostałam dwie cudowne karteczki...
od Janeczki
Ewuni
Dziękuję Wam moje kochane:)
Pozdrawiam ciepluteńko:)

16 komentarzy:

  1. Aniu, piękna kartka, te domeczki są takie urokliwe.
    Ech, PP... Chyba każda z nas ma jeszcze "krążące kartki".
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wysłałam dwa tygodnie przed wigilią, a i tak nie wszystkie dotarły:-) Piękna karteczka z prawdziwą zimą, niedługo zima na nizinach będzie tylko na kartkach i w telewizji:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj poczta... szkoda słów, ale bądź dobrej myśli Aniu może jeszcze dotrą karteczki, oby. A tą z zimowym domkiem zrobiłaś po raz kolejny śliczną :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka Aniu :) Bardzo mi się podoba :)
    Na PP to już nawet nie chce mi się narzekać, bo i tak to nic nie zmieni... szkoda słów... niestety zależy to głównie od ludzi sama PP nic nie jest temu winna

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, karteczka do mnie już dotarła i sprawiła mi wiele radości :*
    Co do PP, masz rację. U mnie na poczcie chyba panie się skapnęły, że do mnie kartki przychodzą w ilościach hurtowych i zbierają na kupkę wszystkie, żeby hurtem dostarczyć... po świętach. Może to moja teoria spiskowa, ale dziwne to, że wszystkie kartki, z różnymi datami nadania, dostarczane są do mojej skrzynki pierwszy dzień po świętach, przed południem.

    Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te ośnieżone domki Aniu, karteczka jest przeurocza.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna ta karteczka z domeczkiem i płotem. Taka romantyczna, prawdziwie bożonarodzeniowa z tymi zaspami:0
    Ja wolę bez zimową pogodę, jakoś nie lubię tych zasp śnieżnych... Ot starość:))))
    Życzę szczęścia w nadchodzącym roku dla Ciebie Aniu i całej twojej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykorzystałaś domek i inne elementy. Zrobiłaś cudną kartkę
    Życzę w nadchodzącym Roku wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jaka piękna i klimatyczna kartka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszła ta kartka dla Uli . A ja nie wykorzystałam tego scrapka ani razu :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu jest pięknie, jest moc.
    Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku,niech Ci się spełniają wszystkie marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest śliczna:) super scrapek wykorzystałaś Szczęśliwego Nowego Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci wyszedł ten zimowy widoczek :-)

    PP to jedna wielka ruletka - raz zwykły list dostarczy błyskawicznie, innym razem priorytet idzie i dojść nie może.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)