Obserwatorzy

sobota, 26 września 2015

Cztery Pory Roku- Jesień

Już wcześniej wspominałam, że wyszywam zmienną ekspozycję do dwóch uroczych ramek - w jednej mały element związany z porą roku (grzybki pokazywałam w poprzednim poście), w drugiej seria B. Sikory "Cztery Pory Roku".

Dziś właśnie pora na "Jesień"



I oba obrazki...

W ogrodzie również jesienne... dziś owoce, zarówno jadalne jak i nie.
 berberys

aronia

winobluszcz

Maliny szaleją, nie nadążam zrywać.

pigwowiec

Czerwone korale szparaga

I gruszeczki... spadają na potęgę, ale większość jest już nadgniła... ciekawe dlaczego, przecież deszczu nie ma w dalszym ciągu?


Miłego weekendu:)

33 komentarze:

  1. Minionek super, w ofrodzie pieknie, zazdroszczę ci pigwy, piękna taka dorodna. A nie wiem do końca to to jest na ostatnim zdjęciu dynia taka czy big gruszka? Oj tak to jest z miastowymi hihihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minionek? hihi;)
      Agato, na ostatnim zdjęciu jest big grucha;)

      Usuń
    2. Kurcze, coś mi klawiatura nie odbija, miało być Agatko:)

      Usuń
  2. Cudny obrazek, ale zdjęcia jesieni w ogrodzie to jest to. I te gruszki, jak ja je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek śliczny, a jesienne dary wspaniałe...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obrazki:) grzybki szczególnie:) i rameczki takie urocze:)
    U mnie gruszki już na drzewie gniły nim spadły. Nie wiem dlaczego. Kilkanaście udało się tylko zebrać:( ślicznie, jesiennie w Twoim ogrodzie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuje Anitko:) Rameczki fatycznie świetne, niestety nie moje - zamawiającej.

      Usuń
  5. Jak zwykle pięknie :) Dobrze, że istnieją soboty i niedziele to przynajmniej można popatrzeć na świat w świetle naturalnym...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazek uroczy,ale Twój ogród urzeka najbardziej.
    Jesień jest przecudna,a jak słoneczna i ciepła,to czegóż chcieć więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik wspaniale się prezentuje! Piękny ogród, u nas już od dwóch dni pada i pada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne jesienne hafcik. Wydaje się jakby świeciło tam słoneczko:)
    Sporo masz gruszeczek, gniją na drzewie bo nie są pryskane, a poza tym wystarczy ukłucie osy aby zgnilizna miała wejście w owoc.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fatycznie nie pryskam. Trudno, dla mnie wystarczy ćwierć zbioru dobrych;) Pozdrawiam Aniu:)

      Usuń
  9. Piękne obrazki jesienne, te grzybki świetne. Piękny również Twój ogród. Póki słonecznie to jesień urocza ale tego deszczu tak potrzeba. .. U mnie sucho, grzybów brak, nawet muchomorki nie rosną.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obrazki jesienne, te grzybki świetne. Piękny również Twój ogród. Póki słonecznie to jesień urocza ale tego deszczu tak potrzeba. .. U mnie sucho, grzybów brak, nawet muchomorki nie rosną.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kaziu:) Tęsknię za deszczem, ale słonka też chcę by podziwiać kolorową jesień.

      Usuń
  11. Piękne jesienne obrazki wyhaftowałaś Aniu i mają super rameczki :))
    Twój ogród nawet jesienią pięknie wygląda.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądają te jesienne hafty, fajny pomysł na zmienną ekspozycję w ramkach.
    A w ogrodzie słoneczko? Jeśli to dzisiejsze zdjęcia to zazdroszczę pogody. Pięknie, smacznie i coraz bardziej czerwono. Miłej niedzieli Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuś:) Słoneczko mnie nie opuszcza, a chciałabym deszczu, moze niekoniecznie w dzień, ale w nocy mogłoby padać do oporu;)

      Usuń
  13. Anusia cudny hafcik, wiesz że ja takie lubię najbardziej .W Twoim ogrodzie piękne jesienne zbiory, mam nadzieje że naleweczka z pigwy już stoi :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pigwowca zrobię tylo soczek do herbaty, ale malinówka juz nastawiona;)
      Buziaczki Aniu:)

      Usuń
  14. Ale śliczny hafcik! Bardzo mi się podoba. A ogród masz przepiękny. Po prostu raj na ziemi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje Aniu:) Ogród może piękniej wygląda na zdjęciach niż w rzeczywistości, ale to fatycznie mój mały raj;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy haft i piękna jesień u Ciebie Aniu , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplecik i super rameczki! Soku malinowego nigdy za wiele!:) u mnie przez tą suszę dużo uschło na krzaczkach:(

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne obrazeczki - hafciki

    OdpowiedzUsuń
  19. Te hafty super wyglądają razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tych ramkach hafty prezentują się świetnie. Narobiłaś mi apetytu na gruszki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)