Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Kartki z kokardą

czyli sierpniowa zabawa u Ani.

Robię kartki bez opamiętania(hehe), dlatego mimo że dopiero początek sierpnia już wstawiam, bo nikt później nie chciałby większych ilości oglądać;) Część kartek robiłam już w lipcu i te które nie miały kropeczek, a miały kokardę (z reguły wszystkie mają) przeznaczyłam na sierpniową zabawę. Kartki, mimo że podobne przez zastosowane tekturki i wykrojniki, jednak się nie powtarzają.

Rozsiądźcie się wygodnie... zapraszam do oglądania:)

Na początek imieninowo-urodzinowe
1.


2.


3.

Na roczek...
4.


Na chrzest...
5.



6.


7.


8.


I ślubne...
... z mostkiem
9.



10.


11.



Z karetą...
12.



13.


Z sercem...
14.

15.


Z Parą Młodą
16.



17.



18.

19.


20.


Jeszcze kolaż...
Dopiero teraz zauważyłam, że urodzinowa dla Mikołaja nie spełnia wymagań kolorystycznych. Za dużo miałabym zmieniania, a nie ukrywam że mi się nie chce, dlatego Aniu po prostu ją odlicz. Zamiast 20 będzie 19;)
i banerek do zabawy u Ani
Następny etap zakończony. Ciekawa jestem co Ania dalej wymyśli, ale podejrzewam że już tak hurtowo nie będzie, bo kartek świątecznych robię mało, po prostu brakuje mi na nie czasu, a i poczta nie zachęca do wysyłania.
Dziękuję Aniu za wspaniałą zabawę:)
Pozdrawiam Was ciepluteńko:)

16 komentarzy:

  1. Rzeczywiście Aniu,robisz kartki bez opamiętania-ale za to piękne:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaż piękna galeria wspaniałych kartek, jesteś mistrzynią Aniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju ile karteczek.. i wszystkie są zachwycające. Jesteś Aniu niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jesteś niesamowita , ilość kartek powala. Chyba w twojej okolicy nie ma nikogo, kto by nie miała kartki Twojego autorstwa. Podziwiam Cie przede wszystkim za pomysły. Nie ma chyba dwóch identycznych kartek. A wszystkie niezwykłej urody , cudowne są . Nic tylko się inspirować.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamo, ogrom prac! :) Ta kropkowana ma bardzo ciekawe tło no i mój ulubiony mostek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,fantastyczny wysyp mega cudownych prac. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, jesteś niesamowita, piękne kartki,a ilość powala :)
    Ja ostatnio nie mam czasu na kartkowanie, zajmuję się wnuczkami i tylko wieczorami troszkę robię na czółenkach :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie przepięknie wykonane😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, obejrzałam powoli i zaniemówiłam. Tyleż cudowności wyprodukowałaś, że trudno coś napisać. Po prostu; pięknie, pięknie, pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow toż to ilości hurtowe a wszystkie śliczne i dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  11. łał ale wysyp cudnych karteczek- Aniu ale z ciebie mróweczka tyle wspaniałości stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety Aniu, to prawdziwa galeria :) Są śliczne - wszystkie bez wyjątku.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, Ty mróweczko kochana, ale cudności natworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, napracowałaś się ale taka praca to sama przyjemność. Wysyp tylu kartek powala ... wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. o wow ale ilość :) same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)