Obserwatorzy

środa, 12 lipca 2017

Kartki i postępy w wyszywaniu

Dziś chciałam Wam pokazać dwie karteczki. Przeznaczone były na dwie różne uroczystości, ale miały jedną, najważniejszą cechę wspólną - papier z kolekcji Paper Passion - Fiołki.
Zdjęcia robione przy różnej pogodzie, dlatego różnią się odcieniem.

Pierwsza to kartka ślubna






Druga na imieniny koleżanki.




Obie już są trochę przeterminowane... hehe, robiłam je na czerwcowe uroczystości.

W ubiegłą środę pokazywałam zajawkę haftu, który chciałabym skończyć do końca sierpnia, ale bez Waszego dopingu nie dam rady, dlatego będę co jakiś czas Was nim męczyła ;)
Było tak...
 Po tygodniu przybyło tylko tyle, ale myślę że jutro nadejdą brakujące muliny i będę już mogła szyć normalnie;)
 Już chyba bardziej widać co będzie, a jeśli jeszcze nie kojarzycie - oto gotowy.
Wzór pochodzi z "Igłą Malowane" 6/12
Rozmiar 140x176 krzyżyków
Obrazek wyszywam na roczek mojego wnusia Alana. Roczek będzie miał 14 września, dlatego muszę się spieszyć. W sumie, gdybym tylko nim się zajmowała nie byłoby problemu, ale mam wciąż zamówienia na kartki (w tym tygodniu robię 7), muszę wywiązać się z zabawy "Podaj dalej", no i zaczął się sezon przetworów, nie mówiąc już o domu, a przede wszystkim ogrodzie, w którym chwasty rosną jak na drożdżach, ale nie ma czemu się dziwić, prawie codziennie pada.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i ciepłe komentarze. Pozdrawiam:)

21 komentarzy:

  1. Aniu, kochana mróweczko, podziwiam i Twoje karteczki (za każdym razem coraz bardziej), i ten haft i wspaniały ogród.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anusia cudne te kartki.. papierek we fiołki oczywiście zakupiłam na ostatnim Zlocie we Wrocławiu :-)
    Obrazek zapowiada się rewelacyjnie i wierzę w Ciebie że dasz radę. Trzymam kciuki. Podziwiam że wyszywasz taki spory obraz bez siatki !
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu:) Szkoda mi czasu na rysowanie siatki;)

      Usuń
  3. Przepiękne są te Twoje karteczki Aniu :) Mam wrażenie, że my kobitki im więcej mamy obowiązków tym lepiej się z nich wywiązujemy, a więc jestem pewna, że dasz radę ze wszystkim :)) A w haftowaniu oczywiście będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te twoje kartki...
    Od jakiegoś czasu zmieniłaś styl i sa coraz piękniejsze.
    A wyszywanie to mogę tylko podziwiać...
    Pozdrawiam Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, będzie cudowna metryczka! powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki Aniu, bardzo mi się podoba kolorystyka. Haft zapowiada się pięknie więc dopinguję! Aniu co to za krzew z tymi puchatymi, białymi kwiatami. Bo przypomina mojego perukowca, ale kolor mi się nie zgadza;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu:)
      Krzew to perukowiec podolski, Ty masz pewnie odmianę czerwoną, czyli Royal Purple, który zresztą też mam tylko w innym miejscu.

      Usuń
  7. Ale będzie śliczny hafcik po skończeniu. Dopinguję Cię więc całą sobą, żebyś tylko zdążyła na czas :)
    Karteczki Aniu są urocze, wcale się nie dziwię że masz tyle zamówień :) A w ogródeczku ślicznie, nawet z zielskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki! Hafcik zapowiada się cudownie!
    Zachwycam się Twoim ogrodem!

    Pozdrawiam serdecznie!

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Twoje karteczki zawsze zachwycają!
    Hafcik jest bardzo wdzięczny i będę dopingować :-)
    I masz cudowny, kolorowy zakątek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten papier i piękne kartki z nim stworzyłaś. Trzymam kciuki za haft :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki śliczne, a obrazek będzie uroczy! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty cudowne kartki Tworzysz Kochana !!!! Zachwycam sie Twoją Twórczością!!!Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękne kartki a i wyszywany obrączek prześliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki i świetne kwiatki na nich:) Haft będzie wspaniały, więc czekam na dalsze odsłony z postępem pracy. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne karteczki Aniu - podziwiam cierpliwość w ich robieniu :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie tez przetwory pelną parą idą. Pierwszy raz tak obficie. Ogródek czeka bo albo pada albo z dziecmi gdzies trzeba.

    a kartki cudo

    OdpowiedzUsuń
  17. Co moge jeszcze dodac. Kartki swietne i pelne Ciebie. Slicznie potrafisz komponowac. Moge sie od Ciebie wiele nauczyc. Ogrod faktycznie pochlania nasz czas. Tak tojuz jest late. Buziaczki Anulko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycające karteczki, a obrazek będzie prześliczny:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)