Obserwatorzy

piątek, 4 lipca 2014

Anielsko, choć nie tylko

Już jakiś czas temu zobaczyłam u MAGDY takie urocze anioły. Oczywiście musiałam zrobić. Powstały cztery, mają już swoje przeznaczenie... dwa są dla przyjaciółek(do jednej poleciał, do drugiej poleci później), a dwa zostaną przeznaczone na licytację dla chorej Julki, ale dopiero jak wrócę z krótkiego wypoczynku. Jeśli ktoś z Was może i chce coś przeznaczyć, to otwórzcie serducha. Może to być wszystko: książki, gadżety, kosmetyki, ubranka, maskotki, ...
 Nie są one tak piękne jak u Madzi, ale i tak jestem z siebie dumna;)


Przeczytałam

Bardzo ładna książka, polecam.

I standardowo... co słychać w ogrodzie;)
Zacznę jednak od gołąbków... pamiętacie, kiedyś pokazywałam, ze odwiedził mnie jeden... wczoraj przyleciały dwa. Nie wiem czy to ten sam z towarzyszem/towarzyszką, ale to mało ważne - są piękne!

 Wiciokrzew... kwitnie bardzo wysoko i trudno zrobić mu zdjęcie.
 Hortensja ogrodowa... mam jeden krzew i więcej nie kupię, wolę bukietowe, bo kwitną na jednorocznych pędach i nawet jak przemarzną to i tak zakwitną.

 Następne lilie...

 ... a to moje najukochańsze tygrysice(lilie tygrysie)... czekam za żółtą i pomarańczową

 I następne liliowce...


 Ten maluch od Brydzi szaleje.

 W tym roku jest mało porzeczek, mało wiśni, przynajmniej u mnie, ale maliny obrodziły i już się nimi zajadam;)

Na koniec różyczka Hokus Pokus, w podziękowaniu za głosowanie na mój BLOG ... i proszę o więcej:) Każdy może oddać jeden głos na trzy blogi:)

Witam cieplutko moje nowe Obserwatorki:) Cieszę się że zajrzałyście i pozostałyście:)
Życzę Wszystkim miłego dnia:)

16 komentarzy:

  1. Piękne anioły, sama bym nie potrafiła stwierdzić, że to pierwsza próba, wyglądają niemalże profesjonalnie :)
    Niestety teraz nie jestem w stanie pomóc Julii, ponieważ robię prace na aukcje dla Kacperka. Życzę małej dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci:)
    Jest tyle osób potrzebujących, a szczególnie dzieci, że nie sposób pomoc wszystkim:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tak to jest na tym świecie :( Na szczęście możemy swoją pomocą uczynić go lepszym dla tych dzieciaków :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioły są śliczne, ależ Ty zdolna jesteś :-)
    Gołąbki sa śliczne, chyba rasowe ??
    A ja zamist kwiatów mam wykopki ech życie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz mi zdradzić do kiedy zbierają ? chętnie coś podeślę, a aniołi super i co do hortensji to zgadzam się z Tobą ja też kupuję te które wiem ,że nie zawiodą , ściskam Dusia [ jak masz adres to może się ze mną podzielisz ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te aniołki :) coś czuję ale nic nie powiem hehe
    Twój ogród zachwycił gołąbka i zaprosił tu drugą połówkę :) Kwiatki cudne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dusiu, zaraz Ci napiszę na maila:)
    Asiu, dobrze czujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jadę na pocztę, bo nie wytrzymam do poniedziałku :) papa

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy od lewej jest już u mnie:) zaskoczył mnie urodą i wysokością, myślałam, ze jest o połowę mniejszy.
    W realu jeszcze piękniejszy :) dzięki Przyjaciółeczko :) ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne anioły :)
    Życzę udanego wypoczynku :) i oczywiście pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołeczki śliczne, a akcja warta nagłośnienia. Na pewno coś i ja podaruję.
    Aniu, kwiaty cudowne, a wiciokrzew... wyobrażam sobie ten zapach wieczorem :)
    Za różyczki ślicznie dziękuję :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne Aniołki, pewnie obdarowane ucieszone baaardzo, że hej:) A gołąbek przyprowadził swoją narzeczoną i przedstawił jej najpiękniejszy ogród w okolicy:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i wakacyjne buziole przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniołki bardzo udane!
    Lilie zachwycają swym pięknem :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękne te anioły! Wspaniałe! Bardzo pomysłowe. Fotki z ogrodu sa jak zawsze piękne i kolorowe. Pozazdrościć :-)
    Jak masz ochotę, to zapraszam na kocią wymiankę u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne te anioły! Wspaniałe! Bardzo pomysłowe. Fotki z ogrodu sa jak zawsze piękne i kolorowe. Pozazdrościć :-)
    Jak masz ochotę, to zapraszam na kocią wymiankę u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak cudnie u Ciebie Aniu kolorowo i jak mniemam pachnąco :))) Urocze aniołki stworzyłaś :) Michalak fajnie piszę w niektórych jej książkach tyle emocji ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)