Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lutego 2013

Róże metodą cukierkową

Już jakiś czas temu zachwyciłam się różami wykonywanymi metodą cukierkową - taki kursik, zresztą i wiele innych, można znaleźć u ANI - ta wspaniała i bardzo zdolna osoba ciągle inspiruje nas nowymi pomysłami, koniecznie do niej zajrzyjcie.
Trochę to trwało, ale wreszcie kupiłam krepę i ... oto moja pierwsza, cudowna, nieprofesjonalna, nieudana, powiem nawet - brzydka, ale dla mnie najpiękniejsza różyczka!!!!!!!!!

Potem powstały następne...

... no i jest bukiecik.
Musicie mi wierzyć, że to te same róże - niestety aparat przy takiej pogodzie wariuje... kolor najbardziej zbliżony jest na pierwszych zdjęciach, chociaż to też nie to - powinien być bardziej intensywny, coś pomiędzy fioletem a różem.
 Dołożyłam trochę dodatków i ... jestem szczęśliwa :)

Dziekuję za wszystkie cieplutkie komentarze i życzę Wam miłego dnia:) Odwiedzę Was wieczorem, teraz muszę trochę powalczyć z drewnem, nie w sensie robótkowym - niestety, prozaicznie gospodarczym.

14 komentarzy:

  1. Piękne i romantyczne!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne :))) I bukiecik powstał wspaniały :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bukiecik! Ja też się tak cieszyłam z moich różyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A z której strony są nieudane??? Przecudny bukiecik stworzyłaś :) i się nie czepiaj :)
    A ja przed chwilą skończyłam nosić drewienka. Miłej nocki ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne różyczki i nie takie koślawe :) bukiecik z nich wyszedł śliczny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne Ci wyszły te różyczki :) Piękny masz bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny bukiecik... iście różany
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukiecik bardzo udany:) ja również wyczekuję wiosny:}

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne różyczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne sa pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne różyczki, ja też mam kilka podobnych, bo lubię metodę cukierkową, której długo za żadne skarby nie mogłam się nauczyć. Pomogła mi w tym zdolna kobieta z Bieszczad, pokazała i wszystko wydało się łatwe. ŚŚliczne są z nich bukiety Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)